Sa svojih pet uzastupnih pobeda od 2018. do 2022. godine, Toyota predstavlja dominantnu silu u Le Mans takmičenju...
Pre starta ovogodišnje trke koja je održana prošlog vikenda, japanski proizvođač je predstavio svoj novi potpuno vodonično pokretani koncept, razvijen u okviru pogleda u budućnost ovog takmičenja.
Toyota GR H2 Racing koncept poseduje jednosed kokpit u stilu kapsule i sofisticirane aerodinamičke komponente, uključujući usisnik vazduha F1 stila na krovu i veliko zadnje krilo. Agresivni izgled prednje strane automobila podseća na 2022 Toyota GR GT3 koncept model i kombinuje tradicionalne LED farove, velike kanale za usisavanje vazduha i praznine na rubovima koje ističu predivne, lepljive trkačke gume.
Budući trkački model meri 5.100 mm u dužini i 2.050 mm u širini, što ga čini za 200 mm dužim i 50 mm širiom od trenutnog GR010 Hybrid automobila. Međutim, iako je ova mašina sličnih proporcija kao i njen prethodnik, ona ipak poseduje potpuno redizajniranu karoseriju. Toyota nije pružila detalje vezane za specifikacije pogonskog sklopa svog novog trkačkog čuda, naglašavajući jedino da on kombinuje vodonično pokretani motor i hibridni sistem.