Volkswagen nastoji da smanji tenziju između svojih brendova

Više slika

Više slika

Volkswagen je bio i, po svemu sudeći, ostaje jedan od stubova autoindustrije...

Jedna od najpopularnijih nemačkih kompanija i dalje se bori za opstanak i efikasno pronalazi načine za kreiranje električnih vozila kako bi se što lakše oporavila od skandala koji je usledio nakon lažiranja emisija izduvnih gasova njenih dizel automobila.

Najnoviji planovi Volkswagen grupacije najavljuju fokusiranje na kreiranje ličnih, Škoda i Seat linija, kako bi se dalje redukovale tenzije koje su nastale unutar kompanije. Mateus Miler, generalni direktor VW grupacije, izjavio je da izvršni odbor brenda poseduje nove projekte namenjene svim njegovim brendovima sa masovnog tržišta u Evropi, baziranog na 14 grupa kupaca.

"Ključni izazov predstavlja ostvarivanje savršene tržišne pokrivenosti sa čistim teritorijama namenjenim svim brendovima", rekao je Miler tokom strateškog sastanka u Volfsburgu prošlog utorka. "Mi moramo biti u mogućnosti da na najbolji način iskoristimo sinergiju ove unikatne alijanse brendova, kako bi ponudili manju konkurentnost i veću pokrivenost nego do sada."

Ovakav potez dolazi nakon navoda iz prošle nedelje, u kojima su menadžeri i sindikati proizvođača želeli da unište konkurentnu proizvodnju brenda Škoda, zahtevajući da se deo fabrika i proizvodnje premesti u Nemačku, ali i da se Česima nametne veća cena za korišćenje zajedničkih komponenti automobila.

Glavni sindikat radnika fabrike Škoda reagovao je na ove vesti pretnjama i najavio potpuno zaustavljanje prekovremenog rada, dok je češki premijer Bohuslav Sobotka zahtevao hitne sastanke sa izvršnim direktorima kompanije.

Miler je takođe rekao da je pozicioniranje brendova unutar grupacije veoma emotivna tema koja je stvorila dosta problema u poslednje vreme. Naravno, ovakav problem ponekada postaje ekstreman izazov i stvaranje balansa svakako predstavlja najbolje rešenje koje neće ugroziti nikoga u porodici.

Definitivno je lepo videti da se ovako pitanje reši na najrazumniji način koji će odgovarati svima, bez rigoroznih smanjenja proizvodnje i uvođenja prevelikih nameta sestrinskoj kompaniji. Ovakav potez je sigurno za svaku pohvalu, daleko više od poslednjeg koji je nemačka kompanija pod pritiskom svojih sindikata poslednji put iznela kao predlog.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group