Japan proizvodi više automobila nego što mu je potrebno na domaćem tržištu, ali takođe i gaji veliki apetit prema superautomobilima...
Sa samo nekoliko veoma upečatljivih izuzetaka (poput NSX i LFA), ova zemlja ne proizvodi ništa toliko egzotično, kao što proizvode najbolji brendovi iz Evrope. Takve automobile Japan uvozi, i to radi već duže vreme.
Zapravo, kompanija Lamborghini posluje na teritoriji Japana već pedeset godina, što je, priznaćete, godišnjica koju vredi obeležiti. Oni su upravo to uradili u Tokiju prošle nedelje.
Na proslavi je debitovao na lokalnom nivou Aventador S Roadster model, koji je dobio svoje specijalno izdanje 50th Anniversary Japan Edition. Kao i prošle godine, Dan Lamborghini brenda imao je neku vrstu svog Concours d’Elegance, koji je ove godine privukao oko pedeset klasičnih modela ovog brenda, a nagradu za najboljeg dobio je narandžasti model ’76 Countach.
Ono što je ipak privuklo najviše pažnje bila je svojevrsna parada organizovana u centru Tokija, koja je bila sačinjena od oko osamdeset automobila ovog brenda, uglavnom Gallardo, Huracan, Murcielago i Aventador modela, a sve to možete videti u videu ispod ovog teksta.
Prisustvo ovog brenda u pacifičkoj ostrvskoj naciji i dalje nastavlja da raste. Ovaj brend održao je i specijalnu izložbu u Japanu prošle godine kako bi predstavio svoje izvrsne novitete od karbona, a otvorili su i dva nova predstavništva u Kobeu i Jokohami prošlog januara, što ukupno predstavlja osam Lamborghini prostora u ovoj zemlji.
Kada Urus jednom bude bio dostupan za kupovinu, možemo se kladiti da će ga i Japanci kupovati, iako u Japanu krosover modeli nemaju toliku popularnost kakvu uživaju na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država ili Bliskog Istoka.
Lamborghini brend iza sebe ima sjajnu istoriju i jedan je od najprepoznatljivijih brendova širom sveta, a mi se nadamo da će oni i dalje nastaviti da se kreću tom putanjom.
N.Đ.