U prodaji superluksuznih vozila, svaki detalj je pod lupom: brošura mora da miriše, lak da sija, a prevoz? Pa, valjda ne bi trebalo da završi kao scenario za novi deo Gone in 60 Seconds…
Ipak, upravo to se desilo kada je jedan Mercedes-AMG G63, vredan 347.225 dolara, jednostavno... nestao. Da, dobro ste pročitali. Nestao. Između dva ovlašćena Mercedesa dilera. U sred legalnog posla. I niko nema pojma gde je.
Ceo haos počinje u Mercedes-Benz of Laredo (Teksas), gde se nalazio spomenuti G63 AMG – kultna kutija na točkovima s twin-turbo V8 motorom i cenom većom od stana u Beogradu. Kupac je bio Loeber Motors iz Ilinoisa. Lovu su prebacili, ugovor sklopljen, transport dogovoren.
Ali pre nego što je zakazani prevoznik došao po vozilo, neko drugi se pojavio. Nepoznati “prevoznik”, kojem je neko iz Lareda bez mnogo pitanja — dao ključeve.
Diler iz Teksasa priznaje da su ključevi predati "nepoznatom licu". Da li je imao dokumentaciju? Identifikaciju? Lažni dres sa Mercedesovim logom? Sve je i dalje misterija. Ono što se zna jeste da pravi prevoznik, onaj koji je zvanično angažovan, došao tri dana kasnije i ostao – bez vozila.
Iako je generalni menadžer u Laredu navodno rekao: “We screwed up.”, Loeber Motors sada mora sudske puteve da koristi kako bi dobio nazad svojih 347.225 dolara, jer povraćaj sredstava – još uvek nije stigao. A AMG? Možda već negde juri po Majamiju bez tablica.
Kako prenosi Automotive News, ovo je samo jedan u nizu ovakvih incidenata. Nedavno su ukradeni: Rolls-Royce Cullinan, Rolls-Royce Ghost, Ferrari Roma. Svi su “otišli” na gotovo identičan način: pojavljuje se transporter, kaže da je došao po vozilo, svi klimnu glavom – i vozilo nikad više ne ugleda svetlost dana (osim možda na Instagramu nekog "influensera").
U jednom drugom slučaju, diler iz Nju Džersija tuži predstavništvo iz Južne Karoline jer je auto preuzeo misteriozni “John Doe” iz “Doe Enterprises”. Da, zvuči kao šala, ali nije.
Kad Mercedes diler prizna grešku ovim rečima – “we screwed up” – to zvuči kao da je neko zaboravio da uključi grejanje, a ne da je izgubio vozilo od 350.000 dolara. Ovaj slučaj osvetljava ozbiljan problem u industriji luksuznih automobila: kad brend vredan milijarde dolara izgubi vozilo kao da je pošiljka cipela — neko ozbiljno ne radi domaći.