Svi vozači šlepera kod nas u Evropi, kao i u Aziji, upravljaju mašinama koje poseduju ravne kabine na prednjoj strani, dok je u Severnoj Americi popularan dizajn koji izgleda kao pseća glava na točkovima, bez ušiju, naravno...
Međutim, ovo nije oduvek bio slučaj, jer je u SAD nekada baš dizajn sa kabinom iznad motora bio naširoko rasprostranjen, tako da ostaje pitanje zbog čega su se vozači preko okeana odlučili na ovakav potez? Postoje prednosti i mane obe vrste kamiona, kako onih ravnog tako i onih dugog nosa, ali razlozi zbog kojih smo mi i Amerikanci u jednom momentu počeli da favorizujemo različiti dizajn, iako smo nekada koristili identičan, u suštini se svodi na zakone, posebno one koji se odnose na ukupnu dužinu vozila.
Kamioni ovde kod nas u Evropi podležu pravilniku koji uključuje maksimalnu ukupnu, odnosno kombinovanu dužinu kamiona i prikolice, u okviru sličnih zakona koji su trajali gotovo čitavog dvadesetog veka i u SAD. Međutim, nakon promene pravilnika krajem sedamdesetih godina, maksimalna dužina Američkih kamiona odnosila se samo na dužinu prikolice, a ne čitavo vozilo, što je dovelo do toga da proizvođači kamiona krenu sa kreiranjem većih modela sa putničkim kabinama dugog nosa.