Pet malih putničkih vozila pre nekoliko dana nije uspelo da dostigne ’dobar’ rejting na IIHS testovima sudara...
Usavršeni test preklapanja otkrio je da su putnici na zadnjim sedištima u većoj opasnosti tokom ovakvih tipova udesa. Ono što je IIHS otkrio, zaključilo je koja su vozila najbolja i najgora i koji bi proizvođači pod hitno trebalo da reše ovaj problem.
Prošle godine, podaci su indicirali da putnici na zadnjim sedištima mogu biti u većem riziku od smrtnog ishoda ili ozbiljnog povređivanja u poređenju sa onim na prednjim. IIHS tvrdi da do ovoga dolazi zbog toga što su putnici na prednjim sedištima danas bezbedniji nego ikada. Sada, cilj proizvođača predstavlja poboljšavanje bezbednosti na zadnjim sedištima putem usavršenog čeonog kreš testa. Deo koji je ažuriran u ovom segmentu predstavlja dodavanje lutke u veličini odraslog čoveka na zadnje sedište kako bi se ispitao uticaj udesa na zadnjoj strani.
Honda Civic sedan i Toyota Corolla sedan modeli su imali podjednake rezultate na svim testovima, a to uključuje ’dobar’ rejting u gotovo svim kategorijama. Međutim, postoji jedna stavka u kojoj su podbacili, ali kako bismo bili potpuno fer, bitno je reći da je svih pet pokleklo na istom mestu, odnosno na zadnjem putničkom segmentu i kinematici.