Ferrari F50 je dugovečan model koji je ipak u senci uspešnije F40 linije, a iako nema ništa loše u tome što nije uspeo da nadmaši ovu posebnu legendu, kao mlađi legacy model definitivno je vredan razmatranja...
Ovo je makar nešto u šta Kris Haris veruje, nazivajući F50 jednim od najambicioznijih Ferrari modela ikada kreiranih. Iako F50 poseduje pravi oblik i motornu notu, činjenica da je dugo smatran vrhunskim modelom po pitanju brzine i performansi, kolekcionare ponovo vraća njegovom šarmu. Za početak, jedan od njegovih glavnih aduta jeste to što predstavlja najfokusiranijeg ’uličnog trkača’ u skorijoj istoriji.
Ali, ovo nije hiperbola i ovaj predivni model posedovao je karbonsku cevastu konstrukciju u vreme kada su se drugi superautomobili i dalje oslanjali na drevnu tehnologiju, dok je blok motora F50 linije stigao direktno iz F1 programa kompanije Ferrari. Ukoliko vas ovo ne fascinira dovoljno i smatrate da je lako ugraditi F1 agregat u ulično legalno vozilo, sagledajte ipak stvari iz druge perspektive i samo se setite koliko je Mercedes dugo odlagao premijeru svog AMG One modela.
Kada se konačno našao na ulicama, 3,5 litara veliki V12 motor razvijao je 512 ks i bio je povezan sa šestostepenom manualnom transmisijom. Još jedan dokaz da se ovde zaista radi o ulično legalnom trkačkom modelu predstavljao je akcenat na menjaču i pogonskoj jedinici kao ključnim činiocima. Sve to zvuči predivno, a sudeći prema Krisu Harisu, takođe ga čini modelom koji donosi spektakularno vozačko iskustvo.