Tesla Model Y vlasniku stigao račun za popravku od skoro 20.000€ zbog vožnje po kiši

Jedan par iz Škotske želeo da upozna svet sa njihovim slučajem, u kome im je za zamenu baterija na njihovom Tesla Model Y automobilu majstor naplatio 17.374 funte, odnosno 19.948,13 evra po trenutnom kursu...

Razlog zbog kog je ovaj par morao da zameni napajanje na svom električnom modelu, kako oni tvrde, predstavljala je vožnja po lošem vremenu. Njihovi problemi startovali su kada su krenuli na večeru početkom ovog meseca, priznajući da je kiša lila tog dana u Edinburgu. Američki električni automobil je prema informacijama bio u savršenom redu na putu do restorana, ali je odbio da startuje kada su pokušali da krenu kući.

Ovaj par čekao je gotovo pet sati da kako bi preko podrške kompanije Tesla stigli do šlep službe, izjavili su za Edinburg Live. Od samog početka, oni tvrde da je korisnička podrška bila više nego neprofesionalna i gotovo im nije pružila nikakvu pomoć.

„Nakon još nekoliko nepodnošljivo komplikovanih poziva i propalih pokušaja da se naš automobil pokupi, pomoć je stigla od strane firme koja je stručna za šlepovanje Tesla automobila i odvezla ga je u Tesla Edinburg servis oko jedan ujutru“, ijavio je čovek. „Nakon ulaganja žalbi sa moje strane, mi smo primili poziv tek u pola šest popodne, kada nam je serviser rekao da je baterijsko pakovanje oštećeno zbog prodiranja vode i da nažalost ovaj problem nije pokriven baterijskom osmogodišnjom garancijom, tako da će cena zamene iznositi oko 17.500 funti. Pitao me je da li želim da nastavim. Da li želim da nastavim?? Bio sam toliko zaprepašćen da sam ostao bez reči.“

Vlasnik ovog modela očekivao je neku cenu od petsto ili hiljadu funti, u najgorem slučaju. Iako je bio u potpunom šoku, on je ipak uspeo da dođe do menadžera servisa kako bi mu objasnio na koji način račun može biti toliko visok.

„On mi je rekao da je baterijsko pakovanje imalo vodu unutar sebe zbog toga što je vreme u Škotskoj to vreme bilo strašno loše. To je bio problem. Oni su dalje rekli da nije nužno moja krivica, ali da se ovakva šteta ne nalazi u okviru garancije kompanije Tesla. Pošto sam insistirao dalje, menadžer mi je izjavio da se ovako nešto nikada do sada nije dogodilo, dodajući da su slične probleme imali sa Range Rover i Mercedes modelima, ali jednostavno ova priča za mene nema nikakve veze sa životom.“

Ovaj par priznaje da su pojedini delovi Škotske tog dana bili pod specijalnim meteo alarmima, zaključujući da kiša u Edinburgu nije bila ništa neobično za ovo doba godine i podneblje. Vlasnik ovog modela potpuno je izgubio veru u električne modele i zbog svog poslednjeg iskustva preispituje svoju odluku za kupovinu modela američke kompanije.

„Do danas, usluga njihovog korisničkog servisa jednostavno je katastrofalna, dok se stres i brige samo povećavaju. Kako sam i menadžeru rekao, deluje da, kako ja razumem stvari, Tesla automobili ne pogoduju upotrebi u Škotskoj. Da sam znao da će korisnička služba biti ovoliko loša, ne bih nikada kupio ovaj automobil.“

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group