Sve generacije M5 modela u međusobnoj borbi na pravcu

BMW M5 se naširoko smatra ključnim luksuznim sedan modelom u istoriji, dok je ekipa Carwow kanala poželela da sazna koja je od svih šest generacija koliko ih je bilo od 1985. godine do danas brža u poređenju sa drugom na pravoj liniji...

Carwow ekipa bila je u mogućnosti da nabavi po jedan M5 iz svake generacije, uključujući E28, E34, E39, E60, F10 i F90 modele po redu, od najstarijeg do najnovijeg. Ovih šest generacija variraju u snazi od 282 ks sve do 617 ks po pitanju snage, sa svim automobilima, osim F90, koji poseduju zadnju vuču. Kako bi stvari učinili konciznim, ljudi iza Carwow kanala kreirali su trke u stilu nokauta, u okviru kog se dva modela takmiče istovremeno i pobetnik iz trke odlazi da se bori sa drugim takmičarem.   

Prvi M5 duel predstavio nam je E28 i E34 modele u odmeravanju snaga i u trci koju je poslednjepomenuti izvukao sa prednošću od početka do samoga kraja, viniširajući za nekoliko dužina ispred svog protivnika. Ova trka je bila biža na startu, ali je 60 konja više E39 modela obezbedilo siguran kraj. Isti ishod bio je i u trećoj trci, ali je u trci iz starta u pokretu bilo gotovo nerešeno sve do ciljne linije, na kojoj je E34 završio na nekoliko dužina ispred E39 modela.

Nakon toga, sučelili su se E38 i E60 modeli, sa poslednjepomenutim koji poseduje dva cilindra i sto konja više, tako da nije potrebno previše pričati o konačnom rezultatu njihovih trka. Bez ikakvog iznenađenja, E60 je ostavio E39 u prašini u svakom pokušaju koji su imali. Nešto neizvesnije je bilo između E60 i F10 automobila, a iako je F10 imao sve prednosti na papiru, verovali ili ne E60 je uspeo da ga nadjača od starta do finiša. Sa boljim startom, rezultat je bio u potpunosti obrnut, ali treća neizvesna trka donela je E60 kao pobednika zbog kvara na vratilu F10 modela.

Zbog ovoga, finale je bilo u potpunosti neočekivano i u njemu su snage odmeravali E60 i F90 modeli. Dva modela sa 125 ks i dva pogonska točka nisu bila u stanju da se nose sa F90 serijom, tako da, kao što se moglo očekivati, ona se nije ni osvrnula oduvavši svog protivnika za desetak dužina na kraju. Ovaj rezultat se ponovio i u drugoj trci sa kotrljajućim startom, pa čak i onda kada je F90 bio u modu zadnje vuče.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group