Posleratni klasik legendarnog britanskog brenda sa svega 1.341 km ispod kaiša

Više slika

Više slika

Kompanija MG vratila se u segment sportskih automobila ove godine zahvaljujući lansiranju Cyberster električnog roudster modela...

Međutim, činjenica da je električan i kreiran u Kini, umesto u svojoj klasičnoj Abingdonskoj fabrici zatvorenoj osamdesete, znači samo da obožavaoci ove marke i dalje mogu samo da se nadaju mašini za putovanje kroz vreme, kako bi se vratili i kupili novi, pravi model marke MG.

Sada oni kupci nešto dubljeg džepa imaju tu priliku, a iako ovaj MG TC iz 1949. godine nije potpuno nekorišćen, on je svakako jedan od brutalno očuvanih primeraka ovog proizvođača, sa svega 1.341 pređenim kilometrom od kada je nov izašao iz fabrike. Ovo je svega 18 kilometara za svaku od 74 godine od kada je ovaj model sa nama, a iako je moguće kupiti restaurirane primerke, oni ipak neće izgledati savršeno kao ovaj potpuno originalni primerak.

Sudeći prema prodavcu na Car & Classic listi, ovaj TC model kreiran je 1949. godine u vreme kada su prodaje kompanije MG skočile u nebesa zahvaljujući velikom interesovanju vojnika koji su završili pakleni rat u Evropi. Međutim, TC klasik koji vidite uputio se na drugi kraj sveta, tačnije u Južnu Afriku, gde ga je u svoju garažu parkirao kolekcionar koji ga je koristio jedino za MG Car Club događaje.

On je ubrzo prodat drugom kolekcionaru, čija je garaža uključivala druge modele kompanije Rolls-Royce, Bentley, Porsche i MGA, kako bi 1998. godine završio na Novom Zelandu gde je bio smešten do danas. Prodavac je u vlasništvu posedovao ovaj model oko sedam godina, ali je shvatio kako je previše dragocen i lep da bi ga koristio, upotrebljavajući svoj MGB GT model tokom tog vremena.

Ovaj čovek je nedavno ofarbao točkove i mudro zamenio gume, čiji su se bočni zidovi raspali nakon što je automobil stajao toliko dugo. Nismo sigurni da je moguće verovati gumama starim 74 godine, nevezano sa tim što su potpuno nove i sa tim što je ovo model sa svega 1.250 kubika i 54,5 ks ispod haube.

Sa svim tim na umu, ovde je potpuno jasno da govorimo o sporom automobilu, a kada su u pitanju njegove cifre performansi bitno je naglasiti da mu je za ubrzanje do stotke potrebno gotovo 23 sekunde, što je ipak prilično dobro za britanski model iz te ere. Novi Cyberster, radi poređenja, skida dvadeset sekundi sa ovog vremena i u svojim najboljim specifikacijama, sa duplom motornom postavkom kupcima donosi masivnih 526 ks.

Makar na kineskom tržištu, ova varijanta modernog Cyberster modela košta više od upola manje od ovog oldtajmera, koji stiže sa cenom od 91.500 dolara. Međutim, možemo samo zamisliti koliko je ovaj TC zabavniji model za vožnju i za svakog ozbiljnog kolekcionara koji traga za vikend uživanjem radije nego svakodnevnim jurcanjem. Ova klasična mašina je prava investicija za njega, a pored toga, definitivno ga neće kidnapovati i naterati da se zakuca u policijski kombi kao što je to nedavno bio slučaj sa jednim MG ZS EV automobilom.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group