Pogledajte kako moćni kineski superautomobil pretvara kočnice u usijanu lavu

Više slika

Više slika

Iako smo gotovo svi odrasli sanjajući da posedujemo neki od brutalnih Ferrari ili Porsche modela visokih obrtaja, neki budući sanjari možda će žudeti za tim da njihovi superautomobili ne koriste gorivo i budu kreirani na dalekom istoku...

Brendovi kao što su Yangwang i Hyper, koji pripadaju matičnim proizvođačima BYD i GAC, krenuli su sa isporukama svojih prvih super sportskih automobila, dok nam poslednji snimci lokalnih medija dokazuju da oni proces nijihovih testiranja shvataju veoma ozbiljno.

Klip youtube kanala Car News China mreže prilično je kratak, ali nam predstavlja sumanutu vožnju U9 modela duž kineske trkačke staze, tokom koje njegovi rotori kočnica sijaju bojom užarene lave i kao da se model nalazi u šestom satu Le Man trke u ljutoj borbi za pobedu u svojoj klasi. Karbonski kočioni rotori na oba kraja automobila sijaju svetlo narandžastom bojom, ali su prednji zapravo najmanje duplo svetliji od zadnjih, što samo predstavlja koliko je više truda potrebno sa njihove strane kako bi se automobil usporio.

Iako ovo nije nešto što bi se videlo na regularnim putevima, obožavaoci trkanjanja i zavisnici od dana na trkačkoj stazi viđali su ovaj fenomen i ranije, a iako nije ništa novo. Međutim, kada se u vidu ima da U9 stiže sa postavkom od četiri motora pozjmljena od U8 SUV modela, oni generišu 1.069 ks i kompletan model teži oko dve tone, stoga nije nikakvo iznenađenje što njegove kočnice rade ovoliko naporno. YangWang kompanija tvrdi da njen podel ubrzava do stotke iz mesta za dve sekunde, što ga čini za desetinku sporijim od dosta skupljeg Hyper SSR rivala, ali daleko bržim od bilo kog evropskog sportskog modela dostupnog u njegovom cenovnom opsegu.

Kineski U9 košta 137.000 dolara, dok najjeftinija varijanta Hyper SSR serije stiže sa cifrom od 176.000 dolara i potrebno joj je 2,3 sekunde kako bi dostigla stotku. Hyper ipak prodaje daleko ekstremniju verziju ovog SSR automobila, kojoj je za ubrzanje do stoke potrebno 1,9 sekundi, ali ona potencijalne vlasnike može koštati najmanje 190.000 dolara.

Bivši dizajner kompanija Audi, Alfa Romeo i Lamborghini, Volfang Eger pridružio se U9 dizajnerskom timu, što definitivno može objasniti činjenicu da novi kineski automobil deluje neodoljivo poznato, sa kompanijom YangWang koja je svom prvom superautomobilu omogućila veliku 100kWh bateriju, koja mu omogućuje ogromni prelazni opseg od 700 kilometara između dva punjenja. Međutim, ono što verovatno predstavlja njegove najveće trikove, jeste to što automobil može poskakivati i biti vožen na tri točka, baš kao i stari Citroen DS.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group