Najbolji japanski klasici iz devedesetih godina

Više slika

Više slika

Japanski sportski automobili su imali zlatnu dekadu od devedesete do 1999. godine, što je čitavih deset godina koje su štancale automatske klasike koji danas neverovatno dobro drže svoju vrednost...

Sa tim na umu, ostaje pitanje koji je najbolji automobil iz ove ere koji danas može biti kupljen po nekoj relativno pristupačnijoj ceni, odnosno koji japanski sportski klasik danas može biti kupljen u dobrom stanju ispod dvadeset hiljada evra.

Danas, lista ovih automobila je daleko veća u poređenju sa istom koja je izvučena sredinom 2019. godine, kada su cene ovakvih modela bile daleko povoljnije širom tržišta polovnjaka. Brojni od ovih sportaka smatrali su se potcenjenima i prodavani su isto, ako ne i više nego onda kada su bili novi. Bilo kako bilo, japanski sportaci se danas smatraju klasicima koji su itekako poželjni i zemlja izlazećeg sunca ima veoma dobre kandidate za najbolje svih vremena.

Pre svih ovih u ukupnoj globalnoj ponudi stiže Nissan 300ZX model, koji ne samo da poseduje robusni pogonski sklop, već stiže i sa klasičnim stilom koji pravi autoentuzijasti automatski prepoznaju. Zapravo, ovo je takav klasik, da najnovija Z linija poseduje određene dizajnerske elemente koji svoje postojanje duguju direktno njemu.

Druga dobra opcija po pitanju klasičnih japanskih sportaka jeste Toyota MR2 model, koji je daleko teže naći po nekoj relativno normalnoj ceni, ali on za svakog srećnika koji u tome uspe nudi propisan sportski automobil srednjeg motora izvanrednog stila. Ova linija takođe može biti nazvana i najboljom svoje vrste ukoliko nas kompanija Toyota ne iznenadi sa drugim sportakom u bliskoj budućnosti.

Brojne druge mašine izvezene sa japanskog tržišta automobila mogu biti nazvane pravim pobedama današnjice na tršištu polovnjaka, na primer, Honda Beat predstavlja predivan mali automobil srednjeg motora, koji je stizao sa velikom ličnošću i niskom cenom, osiguravajući dugovečnu vrednost svim vlasnicima.

Veoma retko doduše, makar svima onima koji svoje kolekcije zasnivaju na japanskim sportacima, postaje jako teško da pronađu automobil koji je bolji u izazovu zaključivanja koji je japanski sportak najbolji od Mazda Miata serije. Na neki način potpuno šokantno, danas primerci klasičnog japanskog roudstera niske kilometraže mogu oduvati na aukcijama i pojesti nečiji budžet, ali na svu sreću, postoje i jedinice u pristojnom stanju koje mogu biti pronađene po ceni nižoj od deset hiljada evra u Evropi.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group