Japanski sportski automobili su imali zlatnu dekadu od devedesete do 1999. godine, što je čitavih deset godina koje su štancale automatske klasike koji danas neverovatno dobro drže svoju vrednost...
Sa tim na umu, ostaje pitanje koji je najbolji automobil iz ove ere koji danas može biti kupljen po nekoj relativno pristupačnijoj ceni, odnosno koji japanski sportski klasik danas može biti kupljen u dobrom stanju ispod dvadeset hiljada evra.
Danas, lista ovih automobila je daleko veća u poređenju sa istom koja je izvučena sredinom 2019. godine, kada su cene ovakvih modela bile daleko povoljnije širom tržišta polovnjaka. Brojni od ovih sportaka smatrali su se potcenjenima i prodavani su isto, ako ne i više nego onda kada su bili novi. Bilo kako bilo, japanski sportaci se danas smatraju klasicima koji su itekako poželjni i zemlja izlazećeg sunca ima veoma dobre kandidate za najbolje svih vremena.
Pre svih ovih u ukupnoj globalnoj ponudi stiže Nissan 300ZX model, koji ne samo da poseduje robusni pogonski sklop, već stiže i sa klasičnim stilom koji pravi autoentuzijasti automatski prepoznaju. Zapravo, ovo je takav klasik, da najnovija Z linija poseduje određene dizajnerske elemente koji svoje postojanje duguju direktno njemu.