Moćni RS 4 Avant jednostavno nije dorastao novom M3 Touring modelu

Svetski priznati automobilski novinar Kris Haris, sa velikim samopouzdanjem naglašava da je BMW M3 Touring superiorniji vozačev izbor od Audi RS4 Avant modela...

Međutim, kada bi se igrom slučaja ili namerno stane sa svojim M3 Touring modelom na RS4 na pravcu, da li bi njegov bavarac zaista bio brži od komšijskog automobila.

Na papiru, BMW M3 Touring deluje kao da ima prilično velike prednosti, jer tamo gde se nalazi V6 agregat duplog turbo-punjenja kompanije Audi, dobar za 444 ks i 600 Nm obrtnog momenta, u slučaju M3 Touring stiže trolitarska šestocilindrična jedinica M3 Competition sedan modela, duplog turbo-punjenja, koja pumpa 503 ks i 649 Nm.

Oba automobila svoju snagu šalju na sve četiti strane, ali je M3 Touring poseban jer poseduje i mod vožnje isključivo na zadnjoj osovini, što je opcija koju Audi ne poseduje.

U prvoj trci između ovog dua, održanoj od strane Carwow kana, Met Votson je seo za vozla Audi modela, sa kojim je imao bolji start sa linije i inicijalno uspeo da dobije malu prednosti ispred BMW mašine. Međutim, kako se brzina na stazi razvijala, M3 Touring je krenuo da se probija napred i na kraju je uspeo da osvoji trku prilično komforno.

U durgoj trci, vozač BMW modela krenuo je daleko bolje sa linije i osvojio je sa daleko većom razlikom u poređenju sa prvom, ostavljajući RS4 Avant doslovno u prašini. Čak i nakon što je BMW bio ispunjen sa troje putnika u odvojenoj trci, on je uspeo da nadmaši svog rivala po pitanju performansi.

Trka iz kotrljajućeg starta izvedena je sa ubrzanjem od 80 km/h tokom osamsto metara sa menjačem ostavljenim u njihovom standardnom modu šaltanja. Kao i prethodnih puta, M3 Touring se pokazao previše moćnim za RS4 Avant model, zabeležiti još jednu pobedu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group