Mercedes-AMG Mythos PureSpeed: SL Speedster sa F1 Halo zaštitom

Više slika

Više slika

Mercedes-AMG je predstavio prvi automobil iz svoje Mythos serije, PureSpeed…

Ovaj roadster zasnovan na SL modelu donosi dizajnerske elemente iz Formule 1, uključujući halo-stil zaštitu od prevrtanja.

S obzirom na to, Mercedes je odabrao da predstavi prvi od svojih Mythos modela sa niskim obimom proizvodnje i visokom cenom pred vikend F1 trke u Monaku, čiji stanovnici su među retkima u svetu dovoljno imućni da priušte jedan takav automobil, iako cena još nije objavljena. Dvosed ulazi u malu serijsku proizvodnju sledeće godine i biće ograničen na 250 jedinica, a svaki automobil će biti dostupan samo odabranim kolekcionarima Mercedes vozila.

Dizajnerski tim Mythos serije je uzeo aktuelni četvorosed 2024 SL i pretvorio ga u dvosed speedster, zamenivši vetrobransko staklo i A-stubove sa malim aero ekranom i strukturnom kičmom koja deli pogled napred. Kupci takođe dobijaju par "aerodinamički optimizovanih" kaciga posebno dizajniranih za automobil.

Međutim, halo zaštita nije jedina vizuelna novina; novi Mercedes PureSpeed takođe donosi potpuno novi prednji kraj nalik ajkuli koji se odriče tradicionalne AMG rešetke, zamenjujući je velikom trokrakom zvezdom kako bi svi na putu znali o kom automobilu se radi. Mercedes je koristio ovaj izgled ranije na C-111 konceptu iz 1970-ih i na Mercedes-McLaren SLR Stirling Moss.

Nastavljajući vezu sa Mosom, leteći nosači iza sedišta su inspirisani onima na 300 SLR modelu koji je legendarni britanski trkač vozio do pobede na Mille Miglia 1955. godine, dok crvena boja podseća na boju Mercedesa koji je osvojio prvo mesto na Targa Florio u Siciliji 1924. godine.

Iako su trkački automobili Mercedesa pre jednog veka obično bili bele boje, fabrika je odlučila da imitira izgled crvenih automobila italijanskih brendova kako bi prevarila gledaoce da se sklone kada se približavaju. Pobednički Mercedes na toj trci je nosio broj 10, a PureSpeed nosi isti broj na prednjim blatobranima.

Mercedes je razvio svoju Mythos seriju kako bi iskoristio unosno tržište bespoke automobila, koje rivali kao što su Ferrari i Aston Martin tako vešto eksploatišu. Ti brendovi uvek zadržavaju originalne motore svojih automobila, a Mercedes gotovo sigurno čini isto, iako još nije potvrdio nikakve detalje. Najverovatnije skriva SL63 V8 motor sa 577 KS (585 PS) ispod haube, a ne hibridni V8 pogonski sklop SL63 S E Performance sa 805 KS (816 PS).

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group