Lamborghini Miura model koji je teškom mukom vraćen u prvobitno stanje

Nema nikakve sumnje da je Lamborghini Miura jedan od najuticajnijih automobila u istoriji...

Ova serija svetu je donela prve superautomobile tako da čak i danas sa lakoćom možemo videti njen uticaj u ovom žanru. Zapravo, ova Miura je toliko poseban automobil koji je čak i nakon zamene motora za Chevy V8 model u jednom delu svoje istorije, sposoban da ode na aukciju gde se očekuje zarada veća od sedam cifara.

Miura je postavila parametre za sve superautomobile, ne samo zbog toga što je bila predivna i zadivljujuća linija, već takođe i zbog tehnologije koja je bila ispred svog vremena. Za razliku od vrhunskih sportskih automobila, Miura poseduje raspored transverzalno montiranog srednjeg motora. Ovaj bučni V12 motor dizajnirao je Đoto Bizarini lično, čovek koji je bio vodeći inžinjer kompanije Ferrari. Šasija Miura modela dizajnirana je od strane Đan Paola Dalara, dok je karoserija predstavljala delo Marsela Gandinija, što je jednostavno, mora se priznati, saradnja iz snova.

Lamborghini Miura o kome je ovde reč, sišao je sa proizvodne linije 4. marta 1968. godine, odakle je otišao pravo u milansko predstavništvo. Tokom tog vremena, jedan od vlasnika automobila dobio je ideju za ubacivanje Chevrolet V8 agregata, zajedno sa ZF objedinjenim menjačem i osovinom, za koje se veruje da su dobijeni iz nesrećnog De Tomaso Mangusta modela.

Tokom 2015. godine, trenutni vlasnik ovog Miura modela iz 1968. godine kupio je automobil i prošao pravu golgotu kako bi ga u potpunosti restaurirao. Ovo je uključivalo izbacivanje GM V8 mašine i vraćanje pravih specifikacija P400 pogonskog sklopa Miura linije. Ovo je takođe značilo ponovno farbanje modela i restauraciju enterijera, kako bi on danas imao izgled kakav poseduje i da ne bi moglo da se pomisli da je bilo šta drugo sem originala. Eksterijer sada poseduje Verde Miura boju karoserije, dok unutrašnjost automobila komplementira ovoj nijansi sa svojim plavim finišima.

Ovo je takođe jedan od najranijih P400 Miura modela debele šasije, što su bili modeli unikatnih modifikacija namenjenih za popravljanje čvrstine i upravljanja. Odometar ovog automobila poseduje 82.820 pređenih kilometara, ali ne postoje nikakve naznake o tome da li je ova cifra tačna ili ne.

Uprkos velikoj kilometraži, RM Sotheby’s računa da ovaj model može otići novom vlasniku po bilo kojoj cifri od 1.400.000 do 1.650.000 evra kada stigne pod čekić 9. septembra u švajcarskom Sen Moricu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group