Nema nikakve sumnje da je Lamborghini Miura jedan od najuticajnijih automobila u istoriji...
Ova serija svetu je donela prve superautomobile tako da čak i danas sa lakoćom možemo videti njen uticaj u ovom žanru. Zapravo, ova Miura je toliko poseban automobil koji je čak i nakon zamene motora za Chevy V8 model u jednom delu svoje istorije, sposoban da ode na aukciju gde se očekuje zarada veća od sedam cifara.
Miura je postavila parametre za sve superautomobile, ne samo zbog toga što je bila predivna i zadivljujuća linija, već takođe i zbog tehnologije koja je bila ispred svog vremena. Za razliku od vrhunskih sportskih automobila, Miura poseduje raspored transverzalno montiranog srednjeg motora. Ovaj bučni V12 motor dizajnirao je Đoto Bizarini lično, čovek koji je bio vodeći inžinjer kompanije Ferrari. Šasija Miura modela dizajnirana je od strane Đan Paola Dalara, dok je karoserija predstavljala delo Marsela Gandinija, što je jednostavno, mora se priznati, saradnja iz snova.
Lamborghini Miura o kome je ovde reč, sišao je sa proizvodne linije 4. marta 1968. godine, odakle je otišao pravo u milansko predstavništvo. Tokom tog vremena, jedan od vlasnika automobila dobio je ideju za ubacivanje Chevrolet V8 agregata, zajedno sa ZF objedinjenim menjačem i osovinom, za koje se veruje da su dobijeni iz nesrećnog De Tomaso Mangusta modela.