Novi Porsche 911 GT3 RS model ne može se uporediti sa bilo kojim drugim, prenoseći trkački orijentisanu prirodu do ekstrema u potrazi za vrhunskim performansama...
Međutim, da li je transformacija GT3 RS modela u ulično legalno GT3 trkačko vozilo u suštini učinila da ovaj Porsche bude nešto manje uzbudljiv za vožnju?
Za pokretanje novog 911 GT3 RS modela zadužen je isti četvorolitarski, šestocilindrični motor unutrašnjeg sagorevanja iz standardnog GT3 modela, poboljšan jačom radilicom i još nekim mehaničkim zahvatima. Ova mašina pumpa 518 ks i dolazi u paru sa sedmostepenom PDK transmisijom duplog kvačila, dok za ubrzanje do stotke iz mesta zahteva tri sekunde i poseduje maksimalnu brzinu od 296 km/h.
Poboljšanje od 16 ks nije donelo preterano veliki napredak po pitanju performansi ovom modelu, međutim ono što ga najviše razdvaja od standardnog GT3 automobila nalazi se u aerodinamičkom paketu, uz čiju je pomoć voditelj Kris Haris uspeo da izvuče maksimum iz njega tokom testiranja na Silverstone F1 trkačkoj stazi.