Ukoliko danas guglate pojam SAAB jedna od prvih stvari na koju ćete naići predstavljaće proizvođača aviona, torpeda i ostalih stvari vezanih za bezbednost i odbrambene operacije...
Postoji čak i jedna posvećena strana na njihovom sajtu, koja pored istorije ovog slavnog brenda ističe i žalosnu činjenicu da je on bankrotirao u automobilskoj industriji 2011. godine, nakon što ga je GM ostavio u blatu.
Međutim, iako je smrt kompanije SAAB prihvaćena od strane ostatka sveta i sudbina inovativnog švedskog proizvođača automobila ostala zapečaćena, jedan diler na Tajvanu nije spreman ni danas da zatvori ovo veliko poglavlje u istoriji i nastavlja da posluje u okviru svojih starih granica na veoma uspešan način.
Brend Scandinavia Asia Corporation (SAC) predstavlja švedskog proizvođača od 1980. godine i sada je preuzeo na sebe nastavljanje ovog zaveštanja i služenja njegovim kupcima, više od jedne decenije od kada je SAAB znak slonjen sa svih salona širom sveta.