Originalno planiran radi stvaranja pune trkačke proizvodne linije, kompanija Koenigsegg odbacila je svoje planove za CCGT GT1 Competition Coupe model nakon samo jedne kreirane jedinice...
Ova mašina sdaa odlazi na aukciju i poseduje veoma interesantnu istoriju i potpuno neverovatne mogućnosti na kojima će se njen budući vlasnik itekako ponositi. Koenigsegg je zvanično počeo rad na svom CCGT programu 2003. godine, debitujući sa prvim zvnaičnim prototipom četiri godine kasnije, u nadi da će se sa njim takmičiti u GT1 klasi. Za kormilom trkačkog programa kompanije u to vreme nalazio se Dag Bolenius, koji je igrao ulogu inžinjera i programera, dok je inžinjer superautomobila i test vozač, Luis Bikoči, stupio za sedište ovog moćnog Šveđanina. .
Ovo je bio tim koji izgleda neprikosnoveno na papiru, ali uprkos svemu ovaj automobil nikada nije stigao do proizvodne trake. Samo dva meseca nakon početka testiranja vozača, FIA i ACO promenili su reguatorne norme za GT1 klasu i umesto zahteva za dvadeset proizvodnih modela tokom određenog broja godina, od proizvođača se zahtevalo stvaranje 350 proizvodnih jedinica godišnje, tako da Koenigsegg CCGT GT1 nikako nije mogao da preživi tu promenu.
Kao dokaz velikoga rada koji su Bikoči i Blenius i ostatak tima uložili ostao je ovaj jedan usamljeni automobil, što upravo i opravdava njegovu neverovatno visoku cenu koja je procenjena između 3,5 i 4,6 miliona evra na predstojećoj aukciji.