Gotovo ni jedan terenac ne može biti lep kao Pajero Evolution model

Više slika

Više slika

Iako je Evolution ime najčešće povezivano sa ikoničnim Lancer modelima kompanije Mitshubishi, japanski proizvođač automobila takođe ga je iskoristio na svojoj ultimativnoj verziji Pajero serije...

Pajero Evolution nastao je posebno kako bi pobedio na Dakar reliju, a između 1985. i 2007. godine, različite verzije ovog terenca osvojile su ništa manje od dvanaest šampionata. Mitsubishi je takođe kreirao gotovo 2.500 ulično legalnih primeraka Pajero Evolution modela, dok se jedan od njih trenutno nalazi na aukciji u Australiji.

Ovaj posebni Pajero Evolution veći deo svog života proveo je u Japanu, pre nego što je uvežen u zemlju kengura. On je ofarban Sophia White bojom, jednom od samo tri u kojima je terenac bio dostupan, dok su ostale bile Satellite Silver i Passion Red.

Iako listing naglašava da je ovaj Mitsubishi vožen 180.756 kilometara od kada je izašao iz fabrike davne 1997. godine, njegovo stanje je potpuno izvanredno i dobro je održavan tokom godina, tako da njegov eksterijer ne poseduje bilo kakve očigledne znake oštećenja, što sugeriše da prethodni vlasnici nisu previše silazili sa asfalta sa njim.

U poređenju sa standardnim Pajero modelom, ili Montero, kako je bio poznat na drugoj strani Atlantika, Evolution poseduje prednosti obilja eksterijernih modifikacija i dodataka. Na primer, on poseduje nešto veće rubove točkova, porepoznatljiv prednji deo, punu zaštitu šasije, posebnu haubu i unikatni zadnji deo, koji uključuje aerodinamička peraja na krovu.

Za napajanje ovog terenca zadužen je V6 motor zapremine 3,5 litara, koji stvara 280 ks i 358 Nm obrtnog momenta pri 3.000 rotacija u minuti. Automatski menjač Pajero modela pokreće sva četiri točka i omogućuje mu da ubrza do stotke u okviru veoma lepih 8,1 sekundi.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group