Kompanija BMW nudi svoje nove M3 Competition modele u opcijama sa zadnjom vučom i pogonom na svim točkovima...
Zahvaljujući svom sistemu pogona na svim točkovima, xDrive modeli bi po pravilu trebalo da budu brži od svoje braće sa zadnjom vučom, ali kako bi videli da li je ovo zaista slučaj u ovoj liniji, ljudi kompanije CarWow kanala, odlučili su postave ova dva modela na crtu i reše ovu dilemu jednom zauvek.
U fabričkom izdanju, kao što možemo očekivati, obe verzije dolaze sa trolitarskim inlajn šestocilindrašima sa duplim turbopunjenjem, koji isporučuju 503 ks i 650 Nm obrtnog momenta i dolaze u paru sa osmostepenom automatskom transmisijom.
Tokom ovog testa, CarWow ekipa otkrila je da XDrive pogon M3 Competition modela ne samo da nudi više ubrzanja na pravoj liniji i da je dosta brži od modela zadnje vuče, već da je sa njim sam start daleko jači i ova verzija omogućuje konstantne perfromanse. Radi poređenja, daleko je teže održavati trenje sa modelom zadnje vuče, što ne predstavlja nikakvo iznenađenje, naravno.