A45 S 4Matic+ protiv Supra modela na pravcu

Trolitarska Supra i A45 model ne mogu biti različitiji sve i kada bismo želeli da postanu...

Međutim ove razlike nisu zaustavile ekipu MOTOR publikacije da stave ova dva automobila na crtu i uporede ih u međusobnoj trci. Interesantan uporedni video završava se kočionim testom u kome, možemo odmah otkriti, Mercedes gubi sa veoma malom razlikom.

Japanski sportski automobil sa BMW šasijom i mala džepna raketa iz Afalterbaha zahtevaju 32,7 i 36,5 metara kako bi ukoliči sa 100 km/h, što je veoma razumljivo kada se u obzir uzmu kilaže GR Supra GTS i A45 S 4Matic+ automobila.

Suparnik kupe stila poseduje oko 1.495 kg i dolazi sa osmostepenim automatskim menjačem kompanije ZF Friedrichshafen. Kako bi bio startniji na pravoj liniji, Mercedes nema previše aduta na svojoj strani, teži je od svog protivnika, uprkos činjenici da je kompakt, dolazi sa 1.635 kg, poseduje pogon na svim točkovima koji mu može pomoći da bude brži, ali ujedno dolazi sa dvoje vrata i nekoliko sedišta više, što u suprotnosti može zvučati potpuno obeshrabrujuće.

Međutim, iako trolitarski motor modela Supra može omogućiti automobilu bolji start, kada je njegova kontrola starta aktivirana, model sa zadnjom vučom ne poseduje dovoljno nogu kako bi održao korak sa dvolitarskim agregatom A45 S jedinice do kraja trkačke staze. Kada se isključe sve elektronske opcije BMWYOTA automobila, trka na četristo metara postaje lagana za Mercedes-AMG hot-hečbek mašinu.

Ostaje pitanje, koji od ova dva modela odnosi konačnu pobedu trkom iz pokretnog starta? Ona zavisi od aktivnog vozačkog moda automobila, zaduženog za sve, od kontrole krstarenja do prenosa i odgovora na gas, što je svakako prednost Supra modela sa BMW inlajn šestocilindrašem, koji je zvanično u tom polju najbolji u poređenju sa svim hot-hečevima. Pogledajte video koji smo vam pripremili i sami otrkijte sve prednosti i mane ovih odličnih i veoma različitih automobila.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group