Hvaljen od strane mnogih i nazvan jednim od najboljih BMW M automobila koji su ikada postojali, M2 nikako nije za potcenjivanje sa 365 ks dostupnih u svakom momentu.
Međutim, kompanija Manhart veruje da ova fabrička izlazna snaga jednostasvno nije dovoljna za određene obožavaoce i upravo time vođeni, njeni inžinjeri kreiraju produžene pakete koji omogućuju da trolitarski motor sa šest ventila u liniji stvara 621 ks i 750 Nm obrtnog momenta.
Ove cifre su omogućene usavršavanjem turbine i interkulera, čipovanja jedinice i dodavanjem sportskog izduvnog sistema. Kao dodatak, nemački tjuner je takođe ugradio kočnice i vešanje kuće KW, kao dodatak vizuelnim poboljšanjima koja uključuju prednje splitere od ugljeničnih vlakana, ali i haubu, pragove i repno krilo od istog materijala.
Standarni točkovi su zamenjeni Mahart Concave One felnama od 19 inča, umotanim u Michelin Cup 2 gume, 255/35 napred i 285/30 pozadi, dok su alkantara enterijer za zlatnim šavovima i Rocaro sedišta finiš enterijera putničke kabine, jednog od najmoćnijih BMW M2 kupe modela koji na svetu postoje.
N.Đ.