Sagaris predstavlja jednu od onih retkih modela kompanije TVR, koje je veoma teško videti na ulicama svetskih gradova...
Ovaj interesantan model nikako nije česta pojava u svojoj domovini takođe. Baziran na T350 atuomobilu, Sagaris poseduje sve vrste lepršavih usisnika vazduha i ventilacionih otvora na raspolaganju, a da ne pominjemo cevi izduvnog sistema smeštene sa strane, što ga još više razdvaja od ostatka grupe superautomobila.
Ovo je u svoje vreme, bila mašina dizajnirana sa trkama izdžljivosti na umu, koju možete voziti duži vremenski period bez dodatnih modova za hlađenje motora ili ventilacije. Ukoliko još uvek niste zadivljeni, moramo napomenuti da ovaj automobil čak nije sadržao ni ABS, vazdušne jastuke, ESP sistem niti kontrolu proklizavanja, što definitivno potvrđuje njegovo tvrdokorno i izvorno vozačkim iskustvom, koje danas postaje prava retkost.
Što se tiče ovog posebnog svetlo plavog primerka, uhvaćenog objektivom jednog entuzijaste, nadamo se samo da je njegov vozač imao dozvolu za parkiranje svog ljubimca na ovaj specifičan način.
Bilo kako bilo, pri 4.500 motornih rotacija u minutu, četvorolitarski agregat sa šest cilindara u ravni, Sagaris automobil proizvodi 406 ks i 437 Nm obrtnog momenta. Kada imamo u vidu da je težina ovog modela manja od 1.100 kilograma, nikako ne čudi što poseduje mogućnost ubrzanja do stotke za samo 3,7 sekundi. Sagaris je dostizao veoma impresivnih 298 km/h, što je itekako zadivljujuće za ovakav tip sportskog automobila.
Potrebno je još napomenuti i to da je ovaj automobil pre deset godina dolazio sa petostepenim menjačem, što ga je dodatno ustoličilo kao vozački model, tada predstavljen od strane Džeremija Klarksona, koji je izjavio da je on zapravo najbolji proizvod kompanije TVR ikada.
Slobodno možemo reći, da zaista niko više ne pravi automobile kao što je ovaj, ne sa svim tim bezbednosnim regulativama, koje odlučuju šta bi superautomobili trebalo ili ne, da budu.
N.Đ.