Kina ne planira samo da pokori zapadne proizvođače električnih automobila, već želi i parče kolača u tržištu električnih superautomobila takođe...
Ova zemlja sada ima i alat kojim može napraviti svoj prvi rez, a on stiže u vidu GAC Aion Hyper SSR modela. SSR mašina predstavlja prvi komercijalno dostupni superautomobil koji stiže iz Kine, sa početnom cenom od 176.400 dolara, što je manje od desetog dela cifre koju je potrebno izdvojiti za Rimac Nevera, Pininfarina Battista ili Lotus Evija modele, od kojih svi koštaju više od dve mile.
Novi kineski superautomobil već je predstavljan već nekoliko puta tokom godina, startujući svoj život kao Enpuilse koncept pre tri godine, kako bi zatim prošlog septembra stigla i prva proizvodna verzija automobila, zajedno sa nekim prilično odvažnim tvrdnjama po pitanju performansi, kao što je ubrzanje do stotke iz mesta za 1,9 sekundi. Trinaest meseci kasnije, SSR – što stoji za Super, Sport, Race, već se nalazi na drumovima i sudeći prema GAC i njegovom podbrendu Hyper, pomenuto vreme sprinta ispod dve sekunde ostaje validno, makar za dva od tri trenutno dostupna modela.
Ponuda kineskog brenda startuje sa ulaznom varijantom SSR, odnosno model sa cenom od 176.000 pomenut ranije. Ova jedinica poseduje istih 1.207 ks i 1.230 Nm obrtnog momenta kao i druge dve verzije u opsegu, ali joj je za ubrzanje do stotke potrebno 2,3 sekunde.