Pre tačno jedne decenije Porsche 918 Spyder hibrid predstavljao je jedan od svega tri hiperautomobila koji su dokazali da elektrifikacija nije samo za ljude kojima nedostaje miris benzina...
Sada, deset godina kasnije, nemački proizvođač predstavlja potencijalnog naslednika ove moćne mašine, koji se u potpunosti oslobodio agregata sa unutrašnjim sagorevanjem u potrazi za performansama koje će uneti velike promene na čitavoj sceni.
Novi Porsche model zove se Mission X i za sada se zvanično nalazi u konceptualnoj fazi, međutim dobro znamo kako ove stvari idu sa kompanijom Porsche, tako da automobil izgleda salonski spremno, dok se u zvaničnim izjavama naglašava i njegova proizvodna verzija koja će biti spremna za garaže odabranih milionera do kraja ove dekade.
Kompaniji Porsche je potreban jedan model koji može održavati njen kredibilitet lidera u polju performansi, sa Mission X programom koji za cilj ima pokazivanje onoga koji će predstavljati vođu čopora, baš kao što su 918 i Carrera GT modeli radili pre njega. Najznačajniji od ovih ciljeva jeste stvaranje najbržeg ulično legalnog proizvodnog automobila oko Nürburgring Nordschleife staze, što samo znači da će on težiti ka obaranju rezultata od 6:35,183, koji je prošle godine postavio Mercedes-AMG One.
Na koji će način novi Porsche ovo dostići istaknuto je putem sledeća dva cilja misije, od kojih je jedan isporučivanje značajno veće sile potiska u poređenju sa trenutnim 911 GT3 RS modelom, za koji Porsche tvrdi da nudi 860 kilograma pri brzini od 285 km/h. Drugi cilj jeste dostizanje idealnog odnosa snage i težine vozila, odnosno jedne konjske snage po kilogramu automobila.