BMW i8 Spyder

Iako još uvek čekamo da vidimo nove modele BMW-ove serije "i" uživo, brend nastavlja da širi svoju paletu koncept automobila sa studijom BMW i8 Spyder.

Pošto i8 Spyder ima blizak odnos sa kupe verziom, vrlo je verovatno da će i8 Spyder dobiti zeleno svetlo za proizvodnju, kao i mogućnošt lansiranja na tržište u naredne dve do tri godine. i8 Spyder će svoju svetsku premijeru doživeti na sajmu automobila u Pekingu krajem aprila.

Iako deli svoju platformu i plug-in hibridni agregat sa kupe verzijom, Spyder je strogo dvosed model i ima nešto kraće međuosovinsko rastojanje i ukupnu dužinu. Ostale promene uključuju čvršća "leptir" vrata, nove boje i materijale u enterijeru, kao i redizajnirani zadnji deo koji se sada odlikuje transparentnim poklopcem motora. 

BMW nije rekao ništa da li će i8 Spyder imati krov koji bi zaštitio putnike od spoljnih uticaja. Kao i kupe, Spyder je baziran na lakim ugljeničnim vlaknima, koja se koriste za spoljne panele. 

i8 koristi plug-in hibridni pogon, kombinujući dva različita izvora energije. Osnovna jedinica je 1,5-litarski trocilindrični turbo benzinski motor sa 220ks i 300 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a pozicioniran je iza putničke kabine. Snaga se na zadnje točkove prenosi preko automatskog menjača sa dvostrukim kvačilom. Drugi izvor snage je električni motor koji isporučuje 129ks i on pokreće prednje točkove. Ova dva izvora energije mogu da rade samostalno, a mogu da rade u tandemu. Kada rade u tandemu oni generišu snagu od 350ks i  550Nm maksimalnom obrtnog momenta.

BMW kaže da i8 Spyder iz stanja mirovanja do 100km/h stiže za 5 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 250 km/h. i8 Spyder se takođe može pohvaliti veoma niskom potrošnjom goriva, koja iznosi samo 3 litra na 100km.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group