Toyota donosi gorivne ćelije sledeće generacije po duplo nižoj ceni od današnje

Toyota se zagreva za predstavljanje sledeće generacije električnih vozila 2026. godine, ali japanski brend nipošto neće odustati od vodoničnog pogona...

Ovome u korist ide i činjenica da je ovaj proizvođač upravo predstavio nove detalje svojih gorivnih ćelija sledeće generacije takođe. Pošto visoke cene i nedostatak infrastrukture za punjenje ne dozvoljavaju da se vozila sa vodoničnim pogonom probiju na tržište, Toyota cilja ka rešavanju oba problema stvarajući daleko pristupačnije modele sa gorivnim ćelijama.

Pre svega, Toyota planira kreiranje inovativnih gorivnih ćelija sledeće generacije 2026. godine, koje će biti dizajnirane za komercijalnu upotrebu, dok proizvođač očekuje da se troškovi njenog sistema preseku za 50% u poređenju sa sadašnjim modelima, sa prelaznim opsegom koji će biti povećan za 20%.

Kompanija takođe tvrdi da će ovaj pogonski sklop zahtevati manje održavanja od tradicionalnih dizelaša, istovremeno sugerišući poboljšanja koja će biti primenjena na brojne faktore, uključujući i manji broj gorivnih ćelija, zajedno sa povećanjem u gustini elektrode od 130%.

Toyota je dodala da će njeni sistemi gorivnih ćelija sledeće generacije imati redukciju od 37% u troškovima proizvodnje putem razvijenog tehnološkog procesa, efikasnosti volumena i lokalizacije proizvodnje. Ukoliko kompanija bude imala potražnju od 200.000 jedinica do kraja ove decenije, ona će biti u mogućnosti da prepolovi troškove proizvodnje i generiše solidan profit.

Kada je reč o smanjivanju troškova, japanski proizvođač radi na standardizaciji vodoničnih rezervoara za velika komercijalna vozila takođe. Kompanija tvrdi da će njen novi sistem redukovati troškove proizvodnje za 25% ujedinjavanjem standarda na svim kontinentima i u japanskim kompanijama konsolidujući njihove količine.

Kada je reč o rezervoarima, japanski brend istražuje Multi Hydrogen Tank koncept koji bi trebalo da omogući vozilima upotrebu brojnih relativno malih vodoničnih rezervoara. Ovakav sistem dozvoliće kompaniji aktivno skaliranje, jer veća vozila mogu koristiti više rezervoara, a manja dobiti onoliko koliko je njima potrebno, tako da će jedna veličina, koja može biti korišćena u svim vozilima i komadima opreme, dodatno dovesti do značajnijih ušteda tokom proizvodnje.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group