Na predstojećem Minhenskom sajmu automobila Volkswagen će predstaviti drugu generaciju svog popularnog SUV – T-Roc…
Model koji je već godinama među najprodavanijima u Evropi sada dobija novu šansu da osvoji publiku, ali i da pomogne VW da ne zapadne u još dublje „evropske muke“. Prve slike – naravno, poluzvanične i zamaskirane – pokazuju T-Roc u crnoj kamuflaži sa žutim natpisima. Ipak, već se vidi ono što je ranije procurelo: šira maska sa heksagonalnim rupicama, oštriji farovi i LED svetlosna traka preko prednjeg dela. Pozadi – nova LED svetla i osvežen dizajn koji će možda naterati komšiju da pita „je l’ to novi model ili samo facelifting?“
VW je odlučio da ne rizikuje – novi T-Roc dolazi u tri varijante: klasični benzinci, za one koji veruju da je zvuk motora pola užitka, hibrid, u stilu Toyote, gde se motor i elektro pogon smenjuju u ulozi glavnog glumca, i čisto električna verzija, zasnovana na novoj SSP platformi, sa brzim punjenjem i obećanim Level 4 autonomnim vožnjama (ili bar dok se realnost ne uključi).
Šef VW Tomas Šefer naglašava da je hibrid ključan za Južnu Ameriku, gde će se T-Roc i proizvoditi. I dok u Evropi i dalje pokušavaju da shvate koliko brzo treba preći na električne modele, VW mudro igra na sve karte – od benzina do autonomije. Ukratko, T-Roc je postao švedski sto pogona: uzmi šta voliš, a VW će se postarati da to naplati.
Druga generacija T-Roca možda nije revolucija, ali je VW-ova karta da zadrži mesto u top-prodaji. I dok se električni modeli suočavaju sa „hladnim tušem“ potražnje, ovaj SUV pokazuje da kombinacija pogona i malo kozmetike može da donese više od čistih futurističkih obećanja.