Veoma je teško uhvatiti osećaj brzine koji automobili omogućuju u filmovima, jer uprkos tome što se oni zaista kreću velikim brzinama, sve ipak deluje veoma sporo na malim ekranima...
Režiser Top Gear serijala, Džon Ričards, objasnio je na koji način njegova ekipa uspeva da održava automobile uzbudljivim koliko zaista jesu. Tajna ovog uspeha je, ukoliko je u pitanju samo jedan model, hvatanje njegovih pokreta koliko god da je to moguće kamerom. Ovo ne znači automatski da vidimo auto u pokretu, već da vidimo pejzaže koji se oko njega pomeraju i smenjuju, primećujemo pokret kamere, pa čak i njene trzaje.
Postoji nekoliko načina uz koje je ovo moguće postići, a prvi od njih vam može biti poznat i zove se kopljaništvo. Ovo uključuje postavljanje kamere i automobila u susrećućim putanjama odnosno izmeštenim na isti način kao dva viteza u kopljarskom meču. Približavajuća brzina pojačava osećaj brzine kretanja automobila u odnosu na kameru i znači da ona jednostano neće biti statična.
Snimci iz profila predstavljaju automobil u njegovom okruženju i definitivno su korisni tokom snimanja scena u pokretu. Svako ko se nekada našao na trkama, definitivno vam može potvrditi koliko je teško proceniti koliko se automobil brzo kreće kada ne postoji ništa oko njega kako bi omogućilo perspektivu. Za Top Gear, dodavanje malo potresa kamere pomaže da snimanje deluje još brže.