Postoje brojni restmod projekti koji su izazvali veliku pažnju javnosti, ali ponekada se pojave određeni modeli koji doslovno ostavljaju bez daha...
Projekat oživljavanja ovog klasičnog 1956 Chevrolet Bel-Air modela predstavlja upravo jedan takav slučaj i slobodno se može smatrati kotrljajućim umetničkim delom. Na prodaji putem eBay platforme, sa cenom od 199.900 dolara, mada je listing istekao, što može značiti da je već prodat, ovaj Bel-Air je prošao projekat potpune i rigorozne restauracije, tokom koje su usledila brojna unapređenja.
Po pitanju estetike, ovaj klasični Chevy poseduje srebrnu boju na svom eksterijeru, komplementiranu Matte Pewter Metallic finišima i branicima, koji su takođe restaurirani i doterani, Bullet Specialties aluminijumskim točkovima i LED projektor farovima. Unutar putničke kabine, moguće je videti bordo kožne presvlake, digitalne instrument satove, specijalnu centralnu konzolu i nebo, novi audio sistem sa retro dizajniranim radio uređajem i Lokar podni šalthebl umesto originalne kolumno dizajnirane jedinice.
Kao što je slučaj sa gotovo svakim restmod projektom, ovaj Bel-Air poseduje nekoliko skrivenih sastojaka koji ga čine još moćnijim. Za pokretanje ovog modela zadužena je 5,7 LS1 V8 jedinica, ali ne postoje bilo kakve informacije o njegovoj snazi nakon modifikacija, mada je čak i u fabričkom izdanju ova mašina stvarala najmanje 305 ks. Poboljšanja uključuju keramički obložene glave i Flowmaster prigušivače izduvnog sistema, Griffin aluminijumski radijator hladnjaka i duple električne ventilatore za hlađenje. Snaga ovog modela odlazi na zadnje točkove putem 4L65E četvorostepenog manualnog menjača, dok automobil takođe poseduje potpuno električne sisteme za upravljač, kočnice i prozore.
Ostale nove mehaničke karakteristike uključuju nezavisno vešanje napred sa cevastim gornjim i donjim kontrolnim polugama, zajedno sa osovinom sa četiri veze pozadi i devetoinčnom Currie osovinom. Pomenuti Billet Specialties aluminijumski točkovi poseduju osamnaest inča u prečniku napred i dvadeset pozadi i prate ih fabričke felne, sa gumama koje su duže za 55 i 75 milimetara.
N.Đ.