Još jedan Zonda model platio glavom u Češkoj

Pagani Zonda možda jeste prilično stara linija i polako je stiže zub vremena, ali ova mašina je i dalje veoma moćni superautomobil iz analogne ere, a kao takav, on zahteva punu pažnju vozača i veliko umeće...

Jedan vlasnik Pagani Zonda modela iz Češke saznao je ovo na teži način, nakon što je slupao svoj skupoceni Zonda C12 S na krivudavim putevima u blizini Praga. Na svu sreću, vozač nije pretrpeo ozbiljne povrede tako da je šteta načinjena jedino na ovom automobilu.

Okolnosti vezane za ovaj incident nisu poznate, ali zatim je isplivao video koji je snimljen od strane drugog učesnika u saobraćaju i podeljen je putem društvenih mreža, predstavljajući nam žuti Zonda model prevrnut u jarku. Pagani je umetničko delo i definitivno će svaka jedinica ovog proizvođača predstavljati pravi klasik i neponovljive mašine dugi niz godina, ali je ovaj primerak nažalost imao veoma lošu sreću da njegov vlasnik izgubi kontrolu nad zadnjim točkovima i završi na ivici puta - ovo se zasniva samo na prepostavci, jer ništa nije potvrđeno.

Iako profil i zadnji deo automobila nemaju jasne znake oštećenja, prednji deo automobila prilično je razbijen i najverovatnije poseduje određene tragove udesa na donjem delu šasije i vešanju takođe. Imajući u vidu da je ovaj put okružen dubokim kanalima i brojnim drvećem, vozač je verovatno prilično dobro prošao izbegavši daleko ozbiljniju nesreću. Pored toga, popravka štete koja je nastala tokom ovog udesa i zamena delova za ovakav jedan automobl, njegovog vlasnika može koštati i nekoliko desetina hiljada evra.  

Automobil deluje kao Pagani Zonda C12 S model sa početka dvehiljaditih, ali ne kao jedno od bezbrojnih specijalnih izdanja koja su kasnije izlazila. C12 S je opremljen sedmolitarskim AMG motorom unutrašnjeg sagorevanja, zaduženim za stvaranje 542 ks i 750 Nm obrtnog momenta, uparen ekskluzivno sa šestostepenim manualnim menjačem. Za ubrzanje od nula do sto, ova mašina zahteva svega 3,7 sekundi i razvija maksimalnu brzinu od 335 km/h.

U svakom slučaju, ovaj Zonda model će najverovatnije biti poslat u italijansku fabriku na popravku, zbog toga što je njegova vrednost tolika i izrada specifična da jednostavno ne može biti popravljen bilo gde. Nakon svega, od 2017. godine, Pagani je ponudio projekat restauracije, nazvan Pagani Rinascimento, a on omogućuje bukvalno svakom primerku superautomobila vraćanje u originalno stanje, po ekvivalentnim pratećim troškovima, naravno.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group