Jedan od svega 10 neverovatnih Guara Barchetta modela ikada kreiranih

Više slika

Više slika

Pantera superautomobil jeste i uvek će biti najpoznatiji model kompanije De Tomaso i sve verzije ove linije zadivljujuće su i danas podjednako kao i onda kao kada su se pojavile...

Međutim, ovaj upečatljivi Guara Barchetta model iz 1996. godine definitivno može da pobedi bilo koji Pantera model kada je reč o privlačenju pažnje, dok bi čak i novom De Tomaso P72 bilo teško da ostane pod svetlima reflektora kada bi se našao pored njega.

Guara model svoje korene ima u Maserati Barchetta seriji trkačkih automobila kreiranih krajem devedesetih za unikatnu seriju Gran Trofeo Monomarca Barchetta Maserati. Aleksandro De Tomaso je bio vlasnik kompanije Maserati u to vreme i imao je trkačke modele kreirane u njegovoj fabrici u Modeni, zajedno sa prototipom Stradale ulično legalnog automobila.

Kada se projekat završio kupovinom Maseratija od strane Fiata, De Tomaso je produžio šasiju kako bi obezbedio svom modelu prelazak sa srednje montiranog Maserati V6 agregata na BMW V8 jedinicu, stvarajući Guara ulično legalni automobil. Oko pedeset i dve jedinice kreirano je od početka proizvodnje 1993. godine sa većinom njih koja je stigla sa kupe stilom karoserije, nekoliko njih je dobilo kabrilet, Spider formu, a svega deset jedinica dolazi sa Barchetta stilom čuvajući esenciju originalnih Maserati trkačkih modela.

Ovaj posebni model koji vidite kupljen je nov bez agregata 1996. godine od strane šefa Pantera Parts breda, što mu je omogućilo da bude uvezen u SAD i zatim bude opremljen tridesetdvoventilskim 4,6 litara velikim Ford V8 agregatom sa 310 ks i pogonom na zadnjoj osovini obezbeđenim putem šestostepenog menjača.

Zatvoreni šalthebl transmisije predstavlja veoma fin detalj i duguljasta uska štopsvetla predstavljaju jak detalj italijanskog industrijskog dizajna, ali verovatno najinteresantnija stavka ovog automobila jeste njegov retrovizor koji je postavljen na nosaču i podseća na legendarne Targa Florio trkače sedamdesetih godina kao što je Porsche 908, sa kojim takođe deli pojedine stilske karakteristike.

Barchetta modeli orignialno dolaze bez ikakvog vetrobranskog stakla, ali u ovom slučaju automobil je morao biti nešto praktičniji za uličnu upotrebu bez preteranog uticaja na izgled i pojavu same karoserije. Zapravo, ovaj model sada izgleda daleko bolje, dok vozaču nije potrebna kaciga ili neka marama kako bi sprečila da mu instekti uleću u usta, što ga svakao čini daleko privlačnijim.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group