Nije nikakva tajna da baterije ne vole vruće klimatske uslove, dok je poslednje istraživanje otkrilo na koji način tačno oni utiču na život baterijskih pakovanja električnih vozila...
Nova studija se itekako može pokazati korisnom za sva ona tržišta zainteresovana za polovne električne modele, ističući potencijalne prednosti za pronalaženjem novih vlasnika u nešto hladnijim klimatskim uslovima.
Tokom istraživanja stručnjaci su želeli da zaključe koliko opsega 2020 Tesla Model Y poseduje u hladnijim i primorskim klimatskim zonama, u poređenju sa vrelim bliskoistočnim klimama. Vozilo je bodovano po prelaznom opsegu u svakom testu, predstavljajući procenat originalno naglašenog prelaznog opsega koje bi prema fabričkim specifikacijama trebalo da dosegne. Na primer, rezultat od 90 znači da je očekivani prelazni opseg 90% od originalnog.
Kako je kompanija Recurrent zaključila, Tesla Model Y automobili iz 2020. godine u hladnijim ili primorskim klimatskim zonama dostižu prosečan prelazni opseg koji je dobio ocenu 95. Radi poređenja, oni modeli koji su voženi u vrelim klimama imali su Range Score od 92 u proseku. Kako istraživanje navodi, dugotrajna izloženost visokim temperaturama donosi više energije elektrohemijskoj reakciji u baterijama, što samo ubrzava njihovu degradaciju. Pored toga, generalno prihvatljivi prag tolerancije ubrzane baterijske degradacije iznosi oko trideset stepeni Celzijusa.