Okupljanje Renault kluba

Kartodrom na Ada Huji je postao tradicionalno mesto upoznavanja članova Renault kluba Srbije sa najnovijim modelima francuskog proizvođača. Šesto po redu druženje, ove subote na popularnom gradskom kartodromu bila je idealna prilika da se prisutni bliže upoznaju sa Cliom poslednje generacije, Scenic-om u Xmod verziji, ali i prvencem francuskog proizvođača u klasi mini SUV-ova, modelom Captur.

 


Ovom prilikom istaknuto je da je Renault klub Srbija u svojoj osmoj godini postojanja opravdao poverenje svojih članova dosadašnjim radom i izneseni su planovi za buduća dešavanja. Nepodeljene simpatije prisutnih je izazvala izjava kako je Renault nešto više od pukog prevoznog sredstva, već da kod vlasnika i vozača izaziva i posebnu emociju. Potom se prisutnima obratio i Milan Belin, generalni direktor Renault Nissan Srbija. On je istakao da je saradnja generalnog uvoznika i Kluba oduvek bila na visokom nivou i poželeo je prisutnima da uživaju u promotivnim test vožnjama, uz poštovanje pravila saobraćaja. O bezbednosti u saobraćaju govorio je Nikola Barbulović ispred Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, koji je istakao izuzetno veliki značaj pridržavanja saobraćajnih propisa.


O tehničkim detaljima nove generacije Renaultovih agregata govorila je Dejana Komadina, PR Renault Nissan Srbija. Ona se u kratkim crtama osvrnula na napredak u segmentu malolitražnih motora i trendu downiszinga koji je zahvatio svetsku automobilsku industriju. Istakla je prednosti nove generacije TCe i dCi agregata, kao i tehničkih rešenja na novoj generaciji Energy motora. Po završetku oficijelnog dela prešlo se na upoznavanje i testiranje novih modela. Najveću pažnju izazvao je Captur, novi predstavnik Renaulta u rastućem segmentu mini SUV-ova. Članovi Kluba su pažljivo razgledali dvobojni eksterijer, kabinu, prtljažnik, ali i motorni prostor u kome je bila smeštena perjanica TCe tehnologije, 1.2 litarski agregat sa 120 KS. Usledile su brojne pohvale prisutnih na račun prostranosti kabine, kao i veličine i iskoristivosti prtljažnika.


Utisci iz vožnje bili su još pozitivniji, jer su pogonski agregat i EDC sekvencijalni menjač bili u potpunom skladu. Mogućnost manuelne promene brzina u sekvencijalnom modu, uz dovoljno snažan agregat pružili su dobre performanse na kratkim pravcima. Povišeno težište dozvoljavalo je nešto brže prolaske kroz krivine, uz naginjanje karoserije, a sve pod budnim elektronskim okom ESP-a. Tihi rad motora, brz EDC menjač, dobra međubrzanja i plemenito vođenje kroz krivine su pobrale najviše pohvala.


Dva Clia, klasična i karavan (grandtour) verzija bila su opremljena trocilindarskim benzinskim motorom, atraktivne bordo boje. Nedavno predstavljeni Clio je definitvno reper B segmenta i prednjači za koplje ispred ostalih modela svoje klase po dizajnu. Atraktivne i muskulozne linije definitivno nisu ostavile ravnodušnim prisutne. Nekako u senci najnovijih modela Clio i Captur stajao je restilizovani Scenic Xmod treće generacije. Opremljen posebnim sistemom kontrole trakcije, Extended grip i odličnim motorom 1.5 dCi sa 110 KS, imao je dosta kvaliteta na svojoj strani. Prostrana kabina, štedljiv i kultivisan motor, kao i pomenuti sistem kontrole trakcije ubrzo su pokupili simpatije okupljenih. Besprekoran kvalitet oslanjanja, kao i njegova podešenost, uz rafinirani motor garantovali su opuštenu i lagodnu vožnju, po čijim kvalitetima ovaj monovolumen zauzima vrh svoje klase.


Nakon obavljenih promotivnih vožnji svih modela, u zatvorenom prostoru organizovana je nagradna igra pod pokroviteljstvom Reno Save, poznatog beogradskog koncesionara vozila francuskog proizvođača, ali i osvedočenog prijatelja Renault kluba Srbije.

Zahvaljujući entuzijazmu uprave Kluba, nesebičnom i velikodušnom angažovanju članova, kao i pomoći od strane Renault Nissan Srbija, ali i drugih prijatelja, Renault klub Srbija uspešno funkcionišući u ekonomski teškim vremenama lagano se približava prvoj dekadi svog postojanja. Kao svojevrsna pohvala dobrom i predanom radu, afirmisanja stila života, ponašanja i kulture specifične za ljubitelje Renaulta, Klub je primljen u oficijelno svetsko udruženje francuskog proizvođača Renault classic.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group