Tesla Cybertruck model šokirao je svet svojim ugaonim dizajnom, posedujući oštre ivice i ravne panele...
Međutim, upravo ove karakteristike, u kombinaciji sa čvrstim egzoskeletom od nerđajućeg čelika i pozamašnom kilažom vozila, podižu zabrinutost među bezbednosnim ekspertima kada su u pitanju pešaci. Sudeći prama kompaniji Tesla, paneli karoserije Cybertruck modela od nerđajućeg čelika posebno su dizajnirani kako bi apsorbovali udarce, posedujući specijalna rebra na prednjoj i zadnjoj strani kako bi rasuli energiju prilikom sudara.
Pored toga, izvršni direktor američkog proizvođača objasnio je da poseduje visok nivo samopozdanja kada je reč o njegovom novom pikap modelu, navodeći da će u potpunosti potisnuti ostale modele u klasi, kako po pitanju bezbednosti putnika, tako i pešaka. Mask je takođe potvrdio da je nova linija prošla opsežne regulatorne testove.
Međutim, uprkos svim uveravanjima, stručnjaci za bezbednost nastavljaju da iznose svoje zabrinutosti zbog nekonvencionalnog dizajna Cybertruck modela i njegov potencijalni uticaj na bezbednosne akreditive. Sudeći prema Rojtersu, profesori i zvaničnici zaduženi za sigurnost u saobraćaju koji su posmatrali onlajn testove sudara Tesla Cybertruck modela ostaju potpuno skeptični, ali istovremeno navode da im je potrebno dosta više podataka kako bi izneli zvnaični zaključak.
Adrian Lund, bivši predsednik IIHS orgnaizacije, javno je izrazio svoju zabrinutost, izjavljujući: „Veliki problem ove linije jeste u tome što je karoserija automobila veoma čvrsta i korišćen je debeo nerđajući čelik, stoga, kada ljudi udare rukom o bilo koji panel, daleko više štete biće nanešeno njihovom dlanu“.
Samer Hamdar, profesor automobilske bezbednosti na Univerzitetu Džordž Vašington, potpuno je zgranut ograničenim zonama za sabijanje materijala na ovom potpuno električnom modelu. Međutim, on je priznao da druge karakteristike, kao što su mehanizmi za apsorbovanje udara, mogu potencijalno rešiti ovaj problem. Pored toga, Julija Frisvold, direktor Transportno bezbednosnog istraživačkog centra pri Berkli univerzitetu dodala je da je sama veličina ovog modela, zajedno sa neverovatno visokim ubrzanjem, podigao crvenu zastavicu kod nje kada je reč o sigurnosti pešaka.