Strahovito obrtanje Nissan Skyline R33 GT-R modela na trkama ubrzanja

Trkanje na pravcu može biti veoma opasno, dok je jedan obožavalac ovog vida takmičenja u Australiji to otrkio na najteži mogući način tokom trke na 2022 GT-R Challenge događaju na Kontamundra aerodromu u Novom Južnom Velsu...

Automobil koji se nalazi u vlasništvu Mika Mansura, nipošto nije Nissan Skyline R33 GT-R. Umesto toga, ovde je reč o RB26 šestocilindrašu sa turbo punjačem, dobrim za 2.100 ks, ali je ipak detjuniran na 'skromnih' 1.500 ks radi ovog događaja.

Inicijalno, ova mašina je pružila odlične performanse tokom prvog pokušaja, beležeći rekordno vreme od 8,70 sekundi na četristo metara, pri nižem bustu. Drugu trku je ponovo pomerio granicu i prevalio stazu za 8,40 sekundi, što uopšte nije loše ako se uzme u obzir da su tri cilinda krenula pogrešno da pale.

Sledeća trka nije prošla toliko dobro, dok je Mansour razgovarajući sa ljudima Video kanala otrkio da je automobil počeo da proklizava udesno pri brzini od 270 km/h i uprkos tome što je uspeo da ga ispravi, jedna od guma dodirnula je ivicu travnate površine što je dovelo do okretanja modela na pisti. Ovo je odmah proizvelo brutalno proklizavanje, pucanje njegove prednje desne gume i njeno spadanje sa točka. Odatle, Mansour nije više imao nikakve šanse da se izvuče iz nemile situacije.

Dramatični snimak sa takmičenja predstavlja GT-R koji se okrenuo najmanje jedanaest puta, ostavljajući delove razbacane širom staze, zaustavljajući se na kraju potpuno uništen. Na neverovatnu sreću, Mansour je uspeo da izađe iz svega bez ozbiljnih povreda i uspešno je uspeo da izađe iz olupine nakon incidenta.

Kako sam vlasnik ističe, on uvek nosi punu bezbednosnu opremu i kacigu kada se trka na pravcu, dok je njegov GT-T takođe opremljen i sa kompletnim rol barom, što mu je u kombinaciji najverovatnije spasilo život. Međutim, kako sam priznaje, on ima veoma lošu naviku da nikada ne podiže nogu sa gasa, bez obzira u kom se stanju njegovi automobili nalaze.

Začudo, brojni delovi R33 modela su spašeni iz čitavog udesa, a oni uključuju motor, menjač, diferencijal, dva točka i brojne enterijerne delove.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group