Roboti koji mogu podići nepropisno parkirani automobil iz najužeg prostora

Više slika

Više slika

Pomeranje parkiranog automobila u skučenim i ograničenim prostorima može predstavljati veliki problem isključivo zbog ograničenog pristupa...

Ponekada nema dovoljno prostora kako bi se konvencionalni pauci približili ili prišli prednjoj ili zadnjoj strani vozila, dok se istovremeno mogu dogoditi brojni kvarovi koji zahtevaju zvanje šlepa ili nije moguće pronaći vlasnika koji je parkirao svoje vozilo do zida, isod stepeništa ili na nekom drugom skučenom mestu.

U bilo kom slučaju pristup pravilnom podizanju automobila može biti veoma otežan pa čak i opasan po pitanju oštećenja vozila ili povređivanja radnika. Kran je veoma korisna stvar za podizanje nepravilno parkiranih vozila sa jedne strane i u određenim okolnostima, ali ovakve mašinerije zahtevaju još više prostora.

Međutim, ova industrija i svi ljudi koji rade u službama za kontrolu i regulisanje parkiranja, potencijalno mogu posedovati opremu koja rešava svaki mogući problem i čini da on ne postoji. Jedan od trikova koji pojedine zemlje danas imaju u rukavu jeste daljinski kontrolisana mašina koja predstavlja neku mešavinu viljškara, kamiona za šlep i onih robota koje specijalne jedinice šalju u opasna područja kako bi tragali za minama i eksplozivima.

Međutim, rubrika koja nam je privukla pažnju na ovu mašinu nipošto nije nova i ovaj sistem je već u upotrebi od 2012. godine, ali je podjednako interesantan i predstavlja nešto što nismo videli do sada. U suštini, ovo nisu roboti, zbog toga što se oslanjaju u potpunosti na ljudskog operatora koji sve radi putem kontrolera. Ime ovih mašina je Eastract i one su kreirane od strane francuske firme Multitract, a putem YouTube platforme moguće je pronaći brojne snimke njihovih akcija, baš kao što je i ovaj koji vas čeka u nastavku članka.

Na videu koji smo pripremili za vas možete videti kako ovaj sistem na daljinsko upravljanje podiže Range Rover Evoque model koji je imao kvar na transmisiji od strane servisne službe u Mančester, koja navodi da je vlasnik već odbijen od strane tri kompanije u ovom gradu koje nisu mogle da pomere SUV, a da ga pritom ne vuku i samim tim dokrajče već oštećenu transmisiju, najverovatnije u potpunosti poništavajući garanciju.

Eastract poseduje par gusenica i sistem koji se produžava napred kao rampa i polako se podvlači pod točkove parkiranog vozila, dok najbliži komplet točkova polako kliza ka robotu za izvačene i penje se na njegovu drugu ekstenzivnu platformu. Ovaj sistem poseduje 2.500 kilograma nosivosti tako da je dovoljno moćan za sve, osim za najteže SUV i električne modele, za koje postoji druga, moćnija varijanta, nazvana TowTrack XL, koja može podizati do tri ipo tone i modele sa međuosovinskim rastojanjem do 4.700 milimetara.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group