Jutjuber rizikovao život testirajući kočioni sistem Tesla Model S Plaid automobila

Tesla Model S Plaid bez ikakve sumnje predstavlja jedan od najbržih proizvodnih automobila na svetu...

Međutim, već nekoliko puta ova električna mašina stigla je u žižu javnosti zbog pojedinih bojazni vezanih za njen kočioni sistem. Čak i sa novim setom kočionih komponenti, jedan jutjuber je otkrio da on može potpuno zakazati pri brzini od 273 km/h. Iako je uspeo da dokaže ovaj problem, on se na svu sreću nije slupao pri ovoj sumanutoj brzini, sa električnim modelom koji je ipak usporio pre nego što se zakucao u zaštitni zid od guma.

Čajen Lord predstavlja čoveka iza YouTube kanala Chillin with Chet, putem kog deli veliku količinu sadržaja vezanog za automobilsku industriju. U prošlosti, on je vozio isti ovaj Model S Plaid nekoliko puta pokušavajući da reši neke njegove krucijalne probleme. On je nedavno na njega postavio i novi komplet Unplugged Performance kočnica.

U prethodnom videu, ovaj čovek detaljno je opisao promenu kočnica, postavljajući nove karbonsko-keramičke rotore sa većim kleštima i čeličnim vodovima na sve četiri strane. Lord je naveo kako je želeo da iskoristi Plaid za uživanje na trkačkoj stazi, što je u prošlosti dodatno pregrevalo fabričke kočnice. Upravo je zbog toga ovaj čovek nadogradio gotovo čitav kočioni sistem, a jedina stvar koju je ostavio bila je kočiona tečnost. DOT 3 kočiona tečnost predstavlja fabričku vrstu sa kojom Tesla Model S Plaid stiže i ono što je Lord iskoristio za svoj novi projekat.

Na kraju, upravo ova odluka može predstavljati glavnog krivca za ovaj udes, dok je jutjuber u pinovanom komentaru svog videa objasnio: „Sve se doslovno svodi na fabričku kočionu tečnost DOT 3 kompanije Tesla. Ovo ću objasniti podrobnije u sledećem videu. Tesla takođe voli da istakne kako ovaj putnički sedan nije namenjen trkačkoj stazi, ali ukoliko već nema šta da traži na trkalištima zbog čega poseduje ’Track Mode’. Povlačenje ovih vozila je potrebno pre nego što se neko ozbiljno povredi i strada zbog ovog kočionog sistema koji je definitivno podbacio, odnosno loša DOT 3 tečnost za kočnice, da budem precizniji“.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group