Za razliku od Alfa Romeo i DS brendova, koji su definitivno globalna imena, Lancia se potpuno povukla na svoje matično tržište tokom poslednjih godina. Međutim, od 2024. godine, legendarni proizvođač planira proširenje i vraćanje na Evropsko tržište, sa premijernim izbacivanjem modela u Nemačkoj i Francuskoj, nakon čega će uslediti Španija, Belgija, Austrija i nordijske zemlje.
Izvršni direktor kompanija Lancia izjavio je da, uprkos tome što je volumen veoma bitan, glavni cilj predstavlja profitabilnost. Inicijalni targeti kretaće se od 25 do 30% u prodajnim stopama modela koje će doći izvan Italije, što bi na kraju trebalo da dostigne polovinu od ukupnog broja prodaja kako u Evropi, tako i na domaćem tržištu.
Cilj kompanije Lancia jeste kreiranje 100 prodajnih tačaka u okviru 60 evropskih gradova, postavljajući jak akcenat na prodaju putem interneta. Luka Napolitano dodao je da će budući Lancia modeli posedovati značajne količine recikliranih materijala, kako bi se istakao ekološki ispravan profil brenda u kombinaciji sa potpuno električnim pogonskim sklopovima.
Vezano za buduće opsege njegove kompanije, Napolitano je rekao: „Naša agresivna elektrifikaciona strategija i naš fokus na tržišne segmente koji su jaki u Evropi, definitivno će nam pomoći u daljem i bržem razvoju“. Ponovno aktiviranje brenda startovaće sa potpuno novim Ypsilon modelom, koji će biti predstavljen 2024. godine u potpuno električnoj i hibridnoj varijanti.
2026. godine, kompanija Lancia predstaviće potpuno električni krosover za koji se govori da će ponovo oživeti Aurelia ime. Na kraju, tu je i ponovo rođena Delta serija, u formi „uzbudljivog“, potpuno električnog hečbeka, koji će stići na tržište 2027. ili 2028. godine.
Kao i svi drugi brendovi na svetu, Lancia uprkos tome što tek ustaje iz pepela, obavezana je desetogodišnjim rokom u okviru kog je potrebno da dokaže da je vredna i profitabilna, kako bi osigurala svoje mesto u Stellantis portfoliju. Iako inicijalni planovi ne uključuju širenja dalje od Evrope, ukoliko sve prođe kako treba, Napolitano tvrdi da bi oni mogli razmotriti modele sa volanom na desnoj strani za druga tržišta kao što je japansko, južnoafričko i australijsko.
N.Đ.