Dok se kompanija Lancia priprema za svoju renesansu sa tri nova modela potvrđena u narednih nekoliko godina, direktor kompanije, Luka Napolitano, tvrdi da će se ona odnositi prema brendu Mercedes-Benz kao glavnom merilu tokom fokusiranja na profitabilnost...
Kako je Napolitano izjavio za Automotive News Europe: „I dalje imamo dosta posla i potrebno je da imamo pravi uzor kako bismo uporedili svoje uspehe, što je za nas naravno, Mercedes. Kada ovo kažem ne mislim kako mi možemo i kako bi trebalo da se borimo protiv ove kompanije kao konkurenti, to bi bilo prilično naivno, već jednostavno želimo da je koristimo kao primer na koji se možemo ugledati“.
Pre nego što je svoje poslovanje spustila na samo jedan model, Lancia je nudila Thesis seriju od 2001. do 2009. godine, koja je u klasi predstavljala direktnog rivala Mercedes-Benz E-Class, BMW 5 Series i Audi A6 linijama. Uprkos tome što prodaja nikada nije zaživela, ova linija kompanije Lancia je sa svojim modelima nudila visok nivo luksuza po dobroj ceni u segmentu.
Lancia, zajedno sa kompanijama Alfa Romeo i DS, predstavlja premijum ekipu sačinjenu od 14 brendova unutar Stellantis grupacije. Deljenje troškova proizvodnje i transporta, omogućuje proizvođačima automobila da poboljšaju stanje po pitanju kvaliteta i opreme, što upravo čini mogućim da se kompanija Lancia ugleda na tradicionalne premijum proizvođače kao što je Mercedes-Benz.