Mercedesov novi V8 će urlati jače i trošiti manje nego ikada

U eri kada se većina proizvođača odriče velikih motora i prelazi na downsizing, Mercedes-AMG pokazuje zube…

Njihova sledeća generacija V8 motora obećava više snage, manje potrošnje i zvuk koji će podići dlake na rukama svakog benzinskog fanatika.

Najveća promena biće flat-plane radilica, rešenje koje se do sada uglavnom vezivalo za Ferrari i druge egzotične brendove. To znači da će novi V8: vrteti mnogo više obrtaje, brže reagovati na gas, zvučati oštrije i prodornije.

Iako će nestati duboki AMG vokal na koji smo navikli, novi ton obećava da će biti jednako zarazan.

Mercedes-AMG potvrđuje da će novi motor imati više snage nego sadašnji 4.0 twin-turbo V8, ali i manju emisiju štetnih gasova. Da li će završiti u budućem E63, CLE 63 ili potpuno novom modelu, još se ne zna – ali jasno je da AMG ne odustaje od osam cilindara.

Paralelno s ovim projektom, Affalterbach tim radi i na električnoj limuzini AMG XX, zamišljenoj kao rival Porsche Taycanu i Audi RS e-tron GT. Drugim rečima, Mercedes-AMG igra na oba fronta – i čuva benzin za puriste i razvija struju za budućnost.

U vremenu kada čak i Ferrari prelazi na V6, AMG je odlučio da se odupre trendu. Novi V8 bi mogao da postane poslednji veliki hit benzinske ere – brži, glasniji i efikasniji nego ikada.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group