Lamborghini predstavlja klasični Coutach prototip podignut iz pepela

Ove godine, kompanija Lamborghini proslavlja pedeseti rođendan legendarnog Countach automobila, a pored predstavljanja ograničenog izdanja proizvodne linije Countach LPI 800-4, ona se odlučila za još jedan, daleko specijalniji projekat...

Nakon nekoliko nedelja javnih tizera, italijanski brend superautomobila predstavio je identičnu repliku originalnog Countach LP500 prototip modela iz 1971. godine, koji je od nule mukotrpno kreiran u okviru od 25.000 radnih sati od strane Polo Strocio odeljenja, u saradnji sa Lamborghini Centro Stile, posebno za jednog kolekcionara.

Neimenovani kupac koji je lud za klasičnim automobilima i veoma važna ličnost u Lamborghini kolekcionarskom univerzumu, podneo je zahtev Polo Storico odeljenju krajem 2017. godine, sa željom da dobije lični ponovo rođeni klasik i prototip LP 500 modela. Važno je napomenuti da je originalni prototip uništen 1974. godine u katastrofalnom udesu tokom testiranja, nakon tri godine razvoja, koji je doveo do pretproizvodnog specijala Countach LP400.

Nedostak pravog modela značio je da Lamborghini mora potražiti izvor, prikuptiti i analizirati sve dostupne dokumente, fotografije, izveštaje sa sastanaka i originalne nacrte prototip automobila, zajedno sa uspomenama određenih ljudi vezane za ovu mašinu. Samo ovaj proces oduzeo je mesece i predstavljao je ključni segment, kako je naveo Đuliano Kasatro, direktor istorijskog odeljenja Polo Storico.

Lamborghini Centro Stile takođe je učestvovao u projektu sa svojim timom predvoženim Mitja Borkertom, šefom dizajna ovog odseka, provevši više od 2.000 sati radi ponovnog kreiranja linija prototipa uz upotrebu fotografija, homologacionih nacrta i 3D skenova prvog LP400 u referencama.

Fizički rad krenuo je sa konstruisanjem šasijske platforme, koja je potpuno drugačija od rama proizvodnog Coutach modela i nastavio se sa karoserijom. Oba segmenta analizirana su modernim tehnološkim sredstvima i instrumentima, ali tradicionalni italijanski proces korišćen je kako bi se slojevi metala obrađivali i došli na svoje mesto. Restaurirani Lamborghini rezervni delovi sedamdesetih kompletno su izgrađeni od nule i iskorišćeni radi stvaranja vešanja, uključujući i srednje montirani V12 motor.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group