Giulietta slavi 60. rođendan sa novim “Quadrifoglio Verde”

Kako bi proslavila svoj 60. rođendan, Giulietta je sada takođe dostupna u novoj verziji Quadrifoglio Verde, što je pravi izraz Alfa Romeovog DNA.

U odnosu na druge verzije u ovom rangu, nova Giulietta Quadrifoglio Verde karakteriše odlučan izgled i jak lični izraz. Pored toga, ona ima ekskluzivan motor koji je nasledila od Alfa Romeo 4C superautomobila: novi 1750 Turbo benzinski motora od 240 KS sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom u kombinaciji sa najsavremenijim “Alfa TCT” 6 -stepenim menjačem koji je opremljen sa sistemom prenosa sa duplim suvim kvačilom. 

Da bi obeležili lansiranje, Alfa Romeo će predstaviti specijalnu “Launch Edition” Giulietta Quadrifoglio Verde u ograničenoj seriji od samo 500 vozila sa specifičnim komponentama kao što su: karbonski spojler i oplate retrovizora, prednji i zadnji branici, sportski bočni pragovi i Alu felne od 18 inča sa pet otvora i sjajnim Antracit izgledom. Giulietta Quadrifoglio Verde “Launch edition” će biti dostupna u Alfa crvenoj ili Competizione crvenoj boji (trostruki sloj) pored ekskluzivne mat Magnesio sive boje.

 

Spoljašnost

Spolja, automobil se izdvaja po vožnji koja je tipična za pravi sportski automobili i po legendarnom “Quadrifoglio Verde” amblemu koji se nalazi na levom bočnom panelu, pored pokazivača pravca. Osim toga, nov Quadrifoglio Verde se dodatno izdvaja unutar Giulietta opsega po sjajnom “antracit” izgledu oplate retrovizora, čeonoj rešetki, ručkama na vratima i okvirima za svetla za maglu.

Agresivan izgled nove verzije je naglašen posebnim velikim izduvnim cevima i alu felnama od 17 ili 18 inča pod kojima je kočioni sistem “by Brembo” sa 4 - klipnim fiksnim crvenim kočionim čeljustima i velikim diskovima od 320 milimetara. 

Enterijer

Kako bi se predstavio krajnji izraz italijanskog stila posebna pažnja je posvećena detaljima i izabrani su visoko kvalitetni materijali. Konkretno, ističe se crni sportski aranžman i on je dodatno unapređen novim instrumentima sa QV logoom, novim kožnim i Alcantara sportskim sedištima sa ugrađenim naslonima za glavu. Nov modelovan volan sa kožnom ivicom i kontrastnim belim štepom se isporučuje kao standard. Obloga menjača i ručica ručne kočnice su obložene kožom sa belim i zelene štepom. Aluminijumske sportske pedale, crn krov i posebne patosnice daju završni izgled enterijera nove verzije. 

Motor i menjač

Posle njegove ugradnje u Alfa Romeo 4C, najbolji motor u ovom rangu je sada ugrađen u novu Giulietta Quadrifoglio Verde: nov 1750 Turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom sa 240 KS pri 6000 obrtaja, ima odličan specifičan obrtni momenat i vrednosti snage za svoju kategoriju, i to: 194 Nm/l i 135 KS/l. Izvanrednu elastičnost i sportski duh daje 340 Nm maksimalni obrtni moment koji ostaje stabilan između 2100 i 4000 obrtaja, ali je već 80 % raspoloživ na samo 1800 obrtaja. 

1750 Turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem od 240 KS uvodi inovativni aluminijumski blok i posebne usisne i izduvne sisteme koji su optimizovani da dodatno poboljšaju privlačni sportski izgled automobila. Pored toga, on poseduje najsavremenija tehnička rešenja uključujući direktno ubrizgavanje goriva, dvostruko kontinuirano varijabilno vreme otvaranja ventila, turbo punjač i revolucionarni sistem kontrole koji rešava problem zaostajanja u nadpunjenju. 

Novi 1750 Turbo benzinski motor je uparen sa najsavremenijim “Alfa TCT” 6 -stepenim menjačem koji je opremljen sistemom prenosa sa duplim suvim kvačilom u kombinaciji koja pruža praktičnost automatskog menjača i odziv sekvencijalnog menjanja brzina. Preciznije, sistem prenosa radi ili u potpuno automatskom ili sekvencijalnom režimu. Pozicije “gore i dole” na preciznoj i ergonomskoj ručici menjača vozač kontroliše ručno, i on takođe može da ga kombinuje sa “lopaticama za promenu brzina” na upravljaču. Vozač može i da prilagodi karakter svog automobila koristeći Alfa DNA selektor vožnje kako bi poboljšao udobnost, performanse, bezbednost i efikasnost.

 

Performanse

Sa ovim motorom, vodeći model može da pređe 240 km/h ubrza i od 0 do 100 km/h za samo 6,6 sekundi, što je 2 desetine sekundi manje nego prethodna verzija sa ručnim menjačem. Osećaj u vožnji je dodatno poboljšan impozantnim zvukom koji stvara nova usisna jedinica za gorivo povećavajući niske frekvencije i tipičan urlik motora Alfa Romea. 

Ovaj impresivan nivo performansi je postignut uz minimalan uticaj na životnu sredinu: zahvaljujući sistemima višestruke kontrole ubrizgavanja i naprednim sistemima protiv trenja i gubitka energije, emisija “Quadrifoglio Verde” verzije ispunjava stroge zahteve Euro 6 standarda. Amblem koji ukazuje na vrhunske performanse se može tako ponovo tumačiti u modernom duhu, u kombinaciji krajnjeg zadovoljstva u vožnji sa većom svešću o očuvanju životne sredine za ekološki savestan i održiv sportski duh.

 

Standardna oprema i informativno-zabavni sistem

Pored ovih izuzetnih dinamičkih kvaliteta i odnosa performanse/potrošnja, Alfa Romeo Quadrifoglio Verde dolazi sa neviđenim nizom standardne opreme. To podrazumeva: nova kožna i Alcantara sportska sedišta, specifične instrumente sa QV logoom, volan sa kožnom ivicom i belim šavovima, “Quadrifoglio Verde” spoljni logotip, prednji farovi sa crnom završnicom, zatamnjena zadnja stakla, sportsko vešanje, bočni pragovi, kočioni sistem “by Brembo”, aluminijumske sportske pedale, posebne patosnice sa Quadrifoglio Verde logotipom i sportski elementi sa posebnom sjajnom “antracit” završnicom (oplate rerovizora, ručke vrata, čeona rešetka i okviri svetla za maglu).

Među mnogim elementima koji su dodati u model Giulietta počev od modelske 2014. godine, a zatim prošireni na verziju Quadrifoglio Verde tu je nov Uconnect multimedijalni uređaj sa ekranom od 5" ili 6.5" osetljivim na dodir, ugrađenim u instrument tablu. Obe verzije dolaze u kompletu sa Bluetooth interfejsom, Aux-in priključakom, USB ulazom i glasovnim komandama. Šta više, uređaj od 6.5" ima takođe satelitski navigacioni sistem sa 3D mapama prikazanim iz ptičije perspektive, naprednim usmeravanjem na putu i funkcijom “Glasovnog unosa destinacije u jednom koraku” za unošenje adrese pomoću glasovnih komandi. Oba sistema su razvijena u saradnji sa prvoklasnim partnerima: Harman i Here Auto za UConnect 6.5" i Continental za UConnect 5".


Nov QV Line paket

Pošto je Quadrofoglio Verde lansiran, Giulietta je dobila “QV Line” paket. Na ovaj način je “Quadrifoglio Verde” duh takođe postao dostupan u Distinctive i Exclusive nivoima opreme sa drugim motorima (sa izuzetkom 1.4 Turbo benzinskog motora sa 105 KS i 1.4 turbo benzinskog TNG motora sa 120 ks).

The “QV Line” Giulietta se prepoznaje po posebnom obeležju spolja i vožnji koja je tipična za pravi sportski automobil, kočionom sistemu “by Brembo”, prednjim farovima sa crnom završnicom, zatamnjenim zadnjim staklima, bočnim pragovima i sportskim elemetima sa specijalnom sjajnom “antracit” završnicom za oplate retrovizora, ručke vrata, čeonu rešetku i okvire svetala za maglu. Isti sportski osećaj se može doživeti unutar vozila, što dokazuje crna instrument tabla, aluminijumske sportske pedale, kožne i Alcantara presvlake za sportska sedišta, volan sa belim šavovima i pločicom na pragovima vrata sa Quadrifoglio Verde logoom.

Giulietta 2014 i nov 175 KS TCT 2.0 JTD motor

Nova Quadrifoglio Verde verzija nastavlja niz važnih noviteta koji su nedavno uvedeni u Alfa Romeo Giulietta modelsku 2014. Godinu. Ova dva modela nedavno redizajnirana će i dalje da ostavljati trag u svojim tržišnim segmentima pokazujući da “moćno” nije u suprotnosti sa “efikasno”, “elegantno” može takođe biti “udobno” i “kompaktno” može biti i “zabavno”.

Čak i je i stil obnovljen dosad neviđenom čeonom rešetkom, novim hromiranim okvirom svetala za maglu i felnama od 16, 17 i 18 inča. Opseg boja je sad širi uz dodate tri nove boje karoserije: Moonlight bisernu, Anodizzato plavu i bronzanu. Nove karakteristike se mogu naći i u enterijeru, poput presvučenog volana i sedišta i posebne obrade kontrolne table, panela vrata i ručki.

U zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje, nov model Giulietta  za 2014. godinu danas se sastoji od 5 nivoa opreme – Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i nov Quadrifoglio Verde  - i 7 motora, uključujući nov 2.0 JTDM motor od 2 l i 150 ks, 2.0 JTDM turbodizel motor od 2 l i 175 KS (sa TCT automatskim menjačem ), moćan 1750 turbo benzinski motor od 240 KS koji se isključivo ugrađuje u verziju Quadrifoglio Verde . 1.6 JTDM turbodizel motor od 205 KS, 1.4 Turbo Benzin od 105 KS i 1.4 Turbo benzinski motori od 120 KS zajedno sa HP 1.4 MultiAir motorom od 170 KS (takođe dostupan sa Alfa TCT automatskim menjačem ) i 1.4 Turbo benzinskim motorom od 120 KS za dve vrste goriva (TNG i benzin) upotpunjuju ovu ponudu.

Među najvažnijim novitetima u 2014., tu je novi 2.0 JTDM motor od 170 KS sa Alfa TCT menjačem. Ovo rešenje nudi tipične prednosti turbodizel motora, kao i komfor koji automatski menjač sam po sebi može da ponudi. Posle nekoliko nedelja prodaje, Giulietta 2.0 JTDM sa 175 KS i TCT menjačem je prikazana po prvi put na 84. Međunarodnom salonu automobila u Ženevi.

Nov turbodizel motor je opremljen najnovijom generacijom MultiJet sistem za ubrizgavanje koji omogućava optimizovano sagorevanje u svim uslovima rada motora istovremeno obezbeđujući značajno smanjenje buke i potrošnje goriva.

Korišćenje malih turbo punjača znači postizanje visokog obrtnog momenta pri niskom broju obrtaja (350 Nm pri 1750 obrtaja) i maksimalnu fleksibilnost u toku rada. I to nije sve. Sa ovim motorom, Alfa Romeo Giulietta garantuje izuzetne performanse: najveću brzinu od 219 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,8 sekundi, potrošnju goriva od 4,4/100 km i 116 g/km CO2 u kombinovanom ciklusu.

Osnovna karakteristika 2.0 JTDM motora od 2l  je bez sumnje najnovija generacija Common Rail Sistema za ubrizgavanje koji koristi inovativne brizgaljke koje su u stanju da kontrolišu količinu dizela koja se ubrizgava u komoru za sagorevanje sa najvećom preciznošću i  brzim i fleksibilnim redosledom ubrizgavanja zahvaljujući balansiranom hidrauličnom servo ventilu.

Preciznije, sa ovim brizgaljkama moguće je ostvariti čak osam ciklusa ubrizgavanja po hodu, kao i kombinacije sa strategijama koje se fokusiraju na optimizaciju predpaljenja smeše, kao što je Injection Rate Shaping (IRS) sistem koji obuhvata dva uzastopna ubrizgavanja u toliko malom vremenskom razmaku jedan od drugog da dolazi do kontinualnog i moduliranog snabdevanja cilindara gorivom. Ovom metodom se poboljšava proces sagorevanja, sve u korist tišeg rada i smanjenoj emisiji čestica gareži i azot-oksida (NOx). Osim toga, nov sistem ubrizgavanja je još jednostavniji i pouzdaniji jer brizgaljke imaju jednostavniju strukturu.

FIAT

A.N.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group