Zadivljujući klasični BMW M5 u fabričkom stanju

Više slika

Više slika

E34 BMW M5 predstavlja zadnju generaciju ikonične sportske sedan serije koja je posedovala motor sa menje od osam cilindara...

Ovaj automobil je bila iskonska vozačka mašina i poslenji M model kreiran ručno, ali koliko biste vi bili spremni da platite za jedan primerak legendarne linije koji je gotovo u fabričkom stanju i to tri decenije od kada je kreiran?

Ovaj automobil poseduje karakterističnu pojavu ikoničnog BMW dizajna i savršeno je očuvan uprkos svojoj starosti od preko trideset godina i dolazi sa svega 10.031 pređenih kilomeetara na svom odometru. Takođe, ovaj M5 je uvezen u SAD iz Italije, gde je ostao sa svojim evropskim specifikacijama, stajlingom, motorom i enterijerom.

Eksterijer ovog prelepog modela obeležen je Mauritius Blue Metallic farbom, koja je takođe u izvanrednom stanju. Pojedini vizuelni izuzeci uključuju Style 20 turbofan točkove, kao i činjenicu da je u pitanju retka fabrička mašina uglađene karoserije, što samo znači da ne poseduje šiber. Enterijer ovog bavarskog čuda obeležen je cnrnim kožnim sedištima i postavama, koje su takođe u savršenom izdanju, dok celokupan atuomobil u suštini deluje kao potpuno nov.

Ispod haube se nalazi S38B36 motor zapremine 3,6 litara i šest cilindara u ravni, kompanije BMW. Ova mašina stvara 311 ks i 360 Nm obrtnog momenta, koji se šalju na zadnje točkove putem petostepenog manualnog menjača.

Kada je bio nov, ovaj motor je razvijao stotku iz mesta za 6,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 250 km/h, ali su određene publikacije izmerile vreme od 5,6 sekundi. Imajući u vidu koliko je malo ovaj posebni model prešao, ne bismo se uopšte začudili da njegove cifre ubrzanja nisu daleko od poslednjepomenute.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group