Može li moćni X7 da se nosi sa svojim električnim rođakom

Sverastući opseg električnih automobila kompanije BMW naveo je ekipu CarWow kanala da upari jedan od poslednjih SUV modela iz ove porodice protiv X7 u uporednim testovima...

Iako je BMW X7 nešto veći od iX automobila, ispostavilo se da X7 M50i veoma dobro uparen sa iX xDrive50 modelom po pitanju performansi. Međutim, koji je od ova dva brata iz različitih polja industrije brži?

Pre svega, bitno je navesti da iX xDrive50 pokreće električni motor sa 268 ks i 352 Nm obrtnog momenta, koji svu snagu šalje na prednje točkove, u saradnji sa zadnjom jedinicom, koja čini dostupnim dodatnih 335 ks i 400 Nm obrtnog momenta na zadnjoj osovini. Ovo rezultira kombinovanom snagom od 516 ks i 764 Nm obrtnog momenta. Sudeći prema kompaniji BMW ovo je dovoljno da se električni SUV katapultira do stotke iz mesta za 4,6 sekundi međutim, maksimalna brzina mu je ograničena na 200 km/h.

Radi poređenja, bitno je napomenuti da X7 M50i pokreće 4,4 litara velika V8 jedinica sa dva turbo punjenja, dobra za 523 ks i 750 Nm obrtnog momenta. Ova mašina takođe pokreće sva četiri točka i može dostići stotku za 4,5 sekundi iz mesta, svega jednu desetinku brže od potentnog iX modela.

U trci na pravcu između ova dva modela, nešto veći X7 model savršeno je startovao sa linije, ali kako je brzina krenula da se nagomilava, iX xDrive50 polako je počeo da ga ostavlja. iX je na kraju prevalio 400 metara za 13 sekundi, u poređenju sa X7 modelom kome je za isti posao trebalo 13,2 sekunde.

Trka ubrzanja iz kotrljajućeg starta održana je takođe, a bez ikakvog iznenađenja, neverovatna količina obrtnog momenta i ovde je bila presudna, omogućujući iX modelu da sa lakoćom preskoči X7. Međutim, ograničena brzina iX modela od 200 km/h onemogućuje mu nešto više prednosti nakon 1,6 kilometara.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group