Zahtevi kupaca po pitanju koncepta individualne mobilnosti su se drastično promenili, posebno u urbanim područjima. Izazovi sa kojima će se u budućnosti učesnici u gradskom saobraćaju suočavati su rastuća gustina saobraćaja, cena goriva i strogi propisi o emisiji CO2.
BMW Grupa je prepoznala ove izazove i razvija rešenja za mobilnost sadašnjosti i budućnosti. Kao integralni deo BMW Grupe, BMW Motorrad se takođe bavi problemima mobilnosti i budućih potreba kupaca. U ovom kontekstu, BMW Motorrad širi svoje poslovne aktivnosti da uključe urbani prevoz.
Kao svoju prvu ponudu u ovom segmentu, BMW Motorrad će predstaviti dva premijum vozila u maksi skuter segmentu. BMW C 600 Sport i BMW C 650 GT spajaju izvanredne performanse motocikla sa specifičnom agilnošću i udobnošću skutera u jedinstveno i dinamično iskustvo u vožnji.
Novi maksi skuteri će biti izrađeni u novoj BMW Motorrad fabrici u Berlinu.
Dva dinamična maksi skutera za sportsku i turing vožnju.
Različite karakteristike koncepata ova dva maksi skutera privlačna su širokoj ciljnoj grupi. C 600 Sport za vozače sa sportskim ambicijama i C 650 GT za kupce kojima su važniji turing vožnja i udobnost.
Bez obzira na razlike, C 600 Sport i C 650 GT su predstavnici jedinstvenog dizajnerskog jezika BMW Motorrad-a i postavljaju nove standarde u svom segmentu. Moderni i dinamični, savršen su primer filozofije dizajna u okviru BMW Motorrad-a.
Moćni dvocilindarski linijski motor sa CVT prenosom i karakterističnim zvukom.
Novi dvocilindarski linijski motor sa zapreminom od 647 kubika je novi produkt BMW Motorrad-a. U oba modela, izlazna snaga mu je 44 kW (60 KS) na 7500 obrtaja, a maksimalni obrtni momenat je 66 Nm na 6000 obrtaja. Snaga se prenosi direktno integrisanim CVT (continuously variable transmission) prenosom.
Motor duguje svoju nisku poziciju i nizak centar ravnoteže nagibu cilindara, koji su nagnuti unapred za 70°. Karakterističan zvuk i nizak nivo vibracija su rezultat tehničkih inovacija.
Sistem elektronskog ubrizgavanja snabdeva četiri ventila ispod dve duple bregaste osovine. Ulje se snabdeva iz suvog kartera pomoću dvostruke pumpe. Ovaj efikasan koncept hlađenja poboljšava termalni ekvilibrijum u dvocilindarskom motoru.
Izduvni sistem je u potpunosti napravljen od nerđajućeg čelika koji ispunjava Euro-4 standarde.
Vešanje koje osigurava dobro upravljanje i stabilnost u vožnji.
Jedan od ciljeva razvoja C 600 Sport i C 650 GT je kombinovanje stabilnosti pri velikim brzinama sa dobrom upravljivošću po gradu.
Prema tome, dizajn vešanja C 600 Sport i C 650 GT imaju torzionalno krut hibridni ram od cevastog čelika i jedinicu od livenog aluminijuma na ležaju oscilirajuće ruke.
Najveća moguća stabilnost u vožnji je obezbeđena nosačem livene oscilirajuće ruke od lakih legura sa koaksijalnim centrom rotacije.
Takođe, elementi vešanja ispunjavaju zahteve probirljivijih kupaca za sportskim karakterom i udobnošću. Napred, obrnuta viljuška ima prečnik od 40 milimetara. Sa leve strane zadnjeg kraja se nalazi nagnuta opruga amortizera. Hod opruge je 115 milimetara, što je često slučaj na motociklima. Takođe, širina i presek gume modela C 600 Sport i C650 GT odgovaraju dimenzijama motocikala.
Moćni kočioni sistem sa BMW Motorrad ABS-om u osnovnoj verziji.
Novi C 600 Sport i C 650 GT su opremljeni sa velikim kočionim sistemom koji se sastoji iz duplog kočionog diska napred i jednog diska nazad. Svi su prečnika 270 milimetara. Istovremeno su u osnovnoj verziji opremljeni BMW Motorrad ABS-om radi osiguravanja maksimalne moguće bezbednosti.
Multifunkcionalna instrument tabla i opcionalno LED dnevno svetlo.
Instrument table modela C 600 Sport i C 650 GT sačinjene su od velikih, lako čitljivih LED displeja sa integrisanim čitačem brzine i analognim brzinomerom. Instrument table imaju mnogo više funkcija nego što je to uobičajeno u ovoj klasi vozila.
Prvi put, BMW Motorrad nudi dnevno LED svetlo kao opciju na C 600 Sport i C 650 GT.
C 600 Sport , premijera BMW flexcase-a
BMW flexcase za C 600 Sport je inovativni koncept skladišnog prostora. Poklopac na zadnjem delu baze, ispod sedišta, povećava skladišni prostor stacionarnog vozila. Tako se u njega na primer mogu staviti dve kacige.
Sportski, dinamičan skuter BMW C 600 Sport ima poziciju za sedenje dizajniranu za veoma aktivnu vožnju. Ovo je omogućeno rasporedom naslona za noge, sedišta i volana u ergonomski trougao. Sposobnosti za turing vožnjom, sa druge strane, omogućene su luksuznim modelom C 650 GT. Vozač i putnik imaju opušteniji sedeći stav koji je veoma bitan na dužim putovanjima. Ergonomlčni dizajn za još veću udobnost vozača i putnika se naročito primećuje na udobnom sedištu sa prilagodljivim naslonom za leđa, višim volanom, kao i udobnim naslonima za noge koji su odvojeni za vozača i putnika. C 650 GT ima i veće, automatsko vetrobransko staklo, za bolju zaštitu od vetra i vremenskih uslova.
Za sve dodatne informacije: DELTA MOTORS, Radnička 8, Beograd