Tesla dobija proširenje prelaznog opsega uz pomoć dizel agregata

Prelazni opseg predstavlja glavni sastojak noćnih mora svih ljudi koji razmatraju kupovinu novog električnog automobila...

Međutim, jedan od najboljih i najpopularnijih načina da se kupci oslobode ovih trauma jeste dodavanje hibridnog sistema za povćeavanje opsega, koji u teoriji nudi prednosti električnog pogona pomešane sa mirnom glavom koju donosi pun rezervoar goriva. Sa druge strane, ostaje pitanje da li je ovo moguće izvesti u kućnoj radinosti?

YouTube kanal Warped Perception odlučio je da da odgovor na ovo i postavljajući turbo dizel agregat u Tesla Model S P85D pokušao je da podigne njegov prelazni opseg na 4.023, sa što manje punjenja moguće.

I dok čitava postavka deluje prilično uglađeno, ako izuzmemo činjenicu da se polovično nalazi napolju, samo je jedan problem automatski očigledan. Uprkos prigušivaču, dizel mašina je veoma glasna, tako da bilo ko, ko je zainteresovan za tišinu električnih modela i luksuza koji u tome pronalaze ideju o stavljanju druge mašine iza leđa definitivno neće videti privlačnom.

Drugi problem sam se nameće i naravno zasniva se na hlađenju tokom vožnje. Tokom funkcionisanja, dizel mašina konstantno se zagreva, što sprečava generator od oko dvadeset i pet konjskih snaga da puni baterije brzo koliko bi to radio u normalnim uslovima.

Uprkos svemu, pa čak i tome što svi uslovi čine da agregat funkcioniše pri 80% svoje snage, zahvaljujući svom masivnom usisniku vazduha, ovaj automobil uspeva da radi pri 36,6 Wh/km. Tvorci ovog čudovišta procenjuju da ovakva kombinacija može omogući modelu S prelazni opseg od 2.575 kilometara između dva punjenja, sa punim rezervoarom dizela, naravno.

Na nesreću, automobil nije na vrhuncu voje efikasnosti tokom čitavog vremena, što znači da je oko 291 litar goriva iskorišćeno tokom snimanja ovog videa. Tokom vožnje, količina efikasnosti potrošnje goriva iznosi oko 6,7 litara na sto kilometara, što je ekvivalent novog Honda Civic modela samo na njegovom motoru sa unutrašnjim sagorevanjem.

Pošto je Tesla veći, teži i daleko moćniji od Civic modela, potpuno je razočaravajuće videti ove cifre za sve ekološki osvešćene i ostrašćene ljude. Kako su ljudi iza ovog kanala i hibridnog Model S koncepta naveli, oni smatraju da će njihova druga reinterpretacija koristiti rotacioni motor sa super-punjenjem koji će donositi struju baterijama, čineći automobil još efikasnijim i uglađenijim.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group