BMW XM već od starta nije tražio simpatije. Ogroman, hibridan, polarizujući. Ali kad ga se dohvati G-Power i obloži ga karbonskim oklopom iz radionice Mansory, rezultat izgleda kao vizuelno upozorenje da se sklonite s leve trake. Jer ovaj SUV ne dolazi tiho — ni izgledom, ni zvukom, ni performansama…
Ispod haube ovog (za sada) unikatnog XMa nalazi se modifikovani plug-in hibridni 4.4-litarski twin-turbo V8, koji sada isporučuje 937 konjskih snaga i 1.400 Nm obrtnog momenta. To je, za poređenje, više od bilo kog fabričkog Urusa ili Aston Martin DBX, i taman da vas saobraćajna kamera slika iz svemira.
Snaga je postignuta zahvaljujući reprogramiranom ECU, optimizovanom pritisku turbina, paljenju i — zašto da ne — duhovima iz M division. Ograničenje brzine podignuto je sa 270 km/h na 300 km/h. Tu je i novi izduv sa sportski downpipe i katalizatorima od 200 ćelija, koji čak zadovoljavaju Euro 6 norme. Dakle — legalno divljanje, makar u teoriji.
Da vizuelni utisak prati mehanički teror, G-Power je prepustio estetiku — ni manje ni više — Mansory brendu. Rezultat: karbonski bodykit koji izgleda kao da je pravljen za Mad Max reboot. Tu su: masivni usisnici, prednji spliter, hauba sa ispupčenjem kao kod helikoptera, poslednji stepenik difuzora, i spojler koji bi mogao da stvori potisnu silu čak i kad auto stoji.
Kao šlag na tortu, tu su Hurricane RR felne od 23 inča u jet black varijanti. Unutrašnjost? “Može kompletna G-Power prerada po želji.” A i po meri ega.
Iako je ovaj XM jedinstven, G-Power nudi i manje agresivne varijante: 838 KS / 1.100 Nm, 888 KS / 1.150 Nm, i u pripremi: 1.000 KS paket sa Deeptone izduvom — za one koji žele da se čuju i pre nego što se vide.
Svi paketi će uskoro biti dostupni i za novi BMW M5 (G90) i Touring varijantu (G99) koji koriste isti plug-in hibridni pogon.
G-Power XM sa Mansory oklopom nije samo SUV. To je pokretna izjava, zvučna bomba i vizuelna provokacija na četiri točka. Voli ga ili beži od njega — ali ga ne možeš ignorisati.