Punokrvni S2000 Type R koji Honda nikada nije kreirala

Više slika

Više slika

Ponekada, proizvođači automobila zanemaruju očigledne modele i nivoe njihove ponude, što je upravo slučaj sa legendarnom S2000 serijom, koju kompanija Honda nikada nije proizvela u punokrvnoj Type R verziji...

Međutim, jedna kompanija sada nudi nešto za šta smatra da je ovaj automobil trebalo da bude, ali tokom ovog postupka mora izvaditi srce japanske legende.

S2000 model na tržište je stigao sa dvolitarskim agregatom unutrašnjeg sagorevanja, dobrim za 240 ks i 207 Nm obrtnog mometa, sa crvenom linijom na ogromnih 8.900 rpm. Ovaj motor je decenijama držao rekord za najviše konjskih snaga po litru za jedinice sa unutrašnjim sagorevanjem, ali se ne može meriti sa modernom reinterpretacijom ovog S2000 Type R modela.

Evasive Motorsports kompanija, koja je zadužena za kreiranje ovog automobila, svoj proizvod naziva S2000R, ali njegovu cenu još uvek nije objavila, priznajući da je nedostatak zvanične Type R verzije japanskog brenda, doveo do stvaranja ovog automobila, sa ciljem modernizacije njegove platforme i stvaranja R varijante.

Kako bi ovo postigao, tjuner je bio primoran da modernizuje u potpunosti ovaj mali automobil, sa poboljšanjima izvršenim na njegovom eksterijeru uključivanjem panela od ugljeničnih vlakana. Automobil je takođe dobio i branik u okviru dvadesete godišnjice, zajedno sa Spoon retrovizorima, dok je ispod karoserije, ovaj tjuner izvršio brojne promene, takođe.

One uključuju predivne Mugen usisnike vazduha, titanijumski dupli izduv kompanije Origin Fab, Koyo Racing hladnjak, OS Giken diferencijal ograničenog proklizavanja i modifikacije vešanja. KW Clubsport amortizeri, modifikovane balans štangle i šasijska poboljšanja usavršavaju vožnju i oštrinu tokom iste, dok su kočnice kompanije Brembo zadužene za zaustavljanje ovog modela kada se za tim ukaže potreba.

Naravno, sve ove modifikacije centriraju se oko modernog FK8 Civic Type R četvorocilindričnog agregata, dok ono što potencijalno predstavlja problem za neke jeste činjenica da je ovo jedinica sa turbo-punjačem. Međutim, iako bi retko ko imao mnogo pritužbi na ovu dodatnu snagu, koja sada iznosi 306 ks, ono što je definisalo originalnu Honda S2000 liniju predstavlja upravo njen motor.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group