Predivna pesma Subaru WRX STI modela sa Ferrari agregatom

Subaru je možda prekinuo proizvodnju WRX STI modela, ali to ne znači da su obožavaoci ovog automobila prestali da ih tjuniraju iz ličnog zadovoljstva...

Jedan takav vlasnik je i Sem Albert, koji zapravo poseduje jedan WRX STI model i sa njim se takmiči u reli događajima. Ovaj čovek je poželeo da doda snagu svom ljubimcu, nakon čega je došao do nekonvencijalnog rešenja i odlučio da ispod njegove haube postavi Ferrari F136 V8 jedinicu.

Albert objašnjava zbog čega je izabrao baš Ferrari V8 putem svog snimka na YouTube kanalu, a u suštini, sve se svodi na regulatorne norme njegovog šampionata. Sve dok su mašine sa unutrašnjim sagorevanjem ispod 4,5 litara zapremine, one nemaju bilo kakve restrikcije po pitanju snage, tako da je on odlučio da kupi 4,3 litara veliku jedinicu F136 IB V8 iz lokalnog predstavništva italijanskog proizvođača.

On je takođe izjavio da je najveća prednost Ferrari modela ispred ravnog Subaru četvorocilindraša u okviru krive obrtnog momenta. Dok japanski četvorocilindraš poseduje više maksimalne obrtaje, on takođe daleko brže ponire. Ovo zvuči odlično, ali zapravo prevazilazi prijanjanje koje gume za šljunak nude. Sa druge strane, njemu italijanski V8 donosi daleko uglađeniju i pravilniju isporuku snage tokom dužeg vremenskog perioda.  

U isto vreme, njegova fabrička mašina kreira još par nepoželjnih stvari, kao što je veća distribucija težine ka prednjem delu vozila. WRX STI modeli su već poznati po podupravljanju stoga je vozačima potrebno dodatno okretanje kako bi se ovaj faktor što više ublažio, ali sve prednosti u stranu, samo slušanje italijanske mašine na valjcima i ispod haube ovog japanskog trkača definitivno opravdava ovaj potez.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group