Nemački brend nudi kupcima klasični Porsche iz snova

Evomax je relativno nova kompanija na tržištu i poseduje filozofiju sličnu brendu Singer, specijalizujući svoj rad u modernizaciji i poboljšavanju Porsche 964 Turbo modela...

Nemačka kompanija kreirala je svoje Max11, Max11 Turbo i Max Classic modele tokom vremena, dok je nedavni dodatak njenom opsegu potpuno nova Targa. Svi modeli su potpuno transformisani i predstavljaju nam sve ono što je moguće uraditi sa slavnom 964 generacijom 911 modela.

Prvi model koji je Evomax lansirao bio je Max11, automobil koji je pozajmio 3,8 litara veliki, ravni šestocilindrični motor sa unutrašnjim sagorevanjem i šestostepenu manualnu transmisiju iz 997 911 Cup serije, agregat dobar za 460 ks pri 7.500 rpm i maksimalnih 8.760 rotacija u minuti. Evomax je takođe opremio svoj Max 11 sa potpuno prilagodljivim amortizerima i poboljšanim kočionim sistemom.

Zatim, tu je i karoserija. Originalni paneli 964 linije zamenjeni su mešavinom ugljeničnih vlakana i komponenti od kevlara, što ne samo da je skresalo nešto kilaže sa automobila, već je takođe poboljšalo bezbednost vlasnika. Tu je takođe i ultra-lagani titanijumski izduvni sistem koji prati čitavu priču.

Max11 Turbo i Max Classic modeli kompanije Evomax prate istu filozofiju međutim, Max 11 Turbo koristi 3,6 litara veliki turbo ravni šestocilindraš iz 996 Turbo generacije, dobar za 620 ks pri 6.500 rpm, dok može razviti maksimalnih 6.750 rotacija u minuti. On se prodaje isključivo sa šestostepenom manualnom transmisijom.

U međuvremenu, Max Calssic model nije u misiji isporuke performansi koje mogu polomiti vratne pršljenove, jer automobil dolazi sa turbo motorom zapremine 3,8 litara iz 933 serije, dobrim za 330 ks pri 6.500 rpm, snagom koja odlazi na zadnju osovinu putem petostepenog manualnog menjača. Oba modela, Max11 Turbo i Max Classic, poseduju karbonsko-kevlarske karoserije, titanijumske izduve, poboljšane kočnice i podesive amortizere.

Poslednji, ali ne i manje važan, jeste Evomax Targa model. Baš kao i Max11, ovaj automobil poseduje motor iz 997 Cup serije sa 460 ks, ali se kupci mogu opredeliti za snažniju mašinu sa 620 ks iz Max11 Turbo ili 330 ks snažni agregat iz Max Classic modela, takođe.

Svaki automobil kreiran u radionici brenda Evomax, takođe je prošao i kroz brojne enterijerne promene, dok je kupcima omogućena sloboda da potpuno prilagode putničku kabinu prema svojim željama. Kako izvori bliski brendu navode, svega 99 jedinica svakog 911 modela biće kreirano u serijama, sa detaljima vezanim za cene koji još uvek nisu dostupni svima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group