Evomax je relativno nova kompanija na tržištu i poseduje filozofiju sličnu brendu Singer, specijalizujući svoj rad u modernizaciji i poboljšavanju Porsche 964 Turbo modela...
Nemačka kompanija kreirala je svoje Max11, Max11 Turbo i Max Classic modele tokom vremena, dok je nedavni dodatak njenom opsegu potpuno nova Targa. Svi modeli su potpuno transformisani i predstavljaju nam sve ono što je moguće uraditi sa slavnom 964 generacijom 911 modela.
Prvi model koji je Evomax lansirao bio je Max11, automobil koji je pozajmio 3,8 litara veliki, ravni šestocilindrični motor sa unutrašnjim sagorevanjem i šestostepenu manualnu transmisiju iz 997 911 Cup serije, agregat dobar za 460 ks pri 7.500 rpm i maksimalnih 8.760 rotacija u minuti. Evomax je takođe opremio svoj Max 11 sa potpuno prilagodljivim amortizerima i poboljšanim kočionim sistemom.
Zatim, tu je i karoserija. Originalni paneli 964 linije zamenjeni su mešavinom ugljeničnih vlakana i komponenti od kevlara, što ne samo da je skresalo nešto kilaže sa automobila, već je takođe poboljšalo bezbednost vlasnika. Tu je takođe i ultra-lagani titanijumski izduvni sistem koji prati čitavu priču.
Max11 Turbo i Max Classic modeli kompanije Evomax prate istu filozofiju međutim, Max 11 Turbo koristi 3,6 litara veliki turbo ravni šestocilindraš iz 996 Turbo generacije, dobar za 620 ks pri 6.500 rpm, dok može razviti maksimalnih 6.750 rotacija u minuti. On se prodaje isključivo sa šestostepenom manualnom transmisijom.
U međuvremenu, Max Calssic model nije u misiji isporuke performansi koje mogu polomiti vratne pršljenove, jer automobil dolazi sa turbo motorom zapremine 3,8 litara iz 933 serije, dobrim za 330 ks pri 6.500 rpm, snagom koja odlazi na zadnju osovinu putem petostepenog manualnog menjača. Oba modela, Max11 Turbo i Max Classic, poseduju karbonsko-kevlarske karoserije, titanijumske izduve, poboljšane kočnice i podesive amortizere.